Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa tämä kuukautisten pelko kun toivoo niin vauvaa!!

Vierailija
05.01.2013 |

Huomenna pitäisi alkaa menkat, jos kierto paikkansa pitää.. koko ajan on tunne että menkat on alkamassa, vaikka toisaalta muka tuntee raskausoireitakin :´/ Pitää hypätä vessassa tarkistamassa vähän väliä. Ja tietysti menkat alkaa sitten yöllä, kuten viime kierrossa, aamulla kun heräsi niin heti tiesi, että on kuukautiset alkaneet kun housut tuntui ikävän kosteilta :( Voi kunpa nyt olisi tärppi käynyt, olisin niin onnellinen ja elämäni muuttuisi niin paljon parempaan suuntaan :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näkyy jo

Vierailija
2/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettitestin tein..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, ja toivottavasti plussaat pian =)

Vierailija
4/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Ensi kierrosta sitten.

Voithan lohduttautua sillä, että nyt kun on kuukautiset, kuukautiskivut menevät nopeasti ohi. Minä tulin viiden vuoden yrittämisen jälkeen raskaaksi syksyllä ja olen todella yllättynyt siitä, että nyt on neljä kuukautta ollut maha kipeä. En tiennyt tällaisesta raskausvaivasta etukäteen. Päivittäin viiltelee maha, mitä lie liitoskipuja, mutta tuntuu kuitenkin koko ajan kuin kuukautiskivuilta ihan päivittäin. Panadolia menee aika lailla. Kaikki käännähdykset, ylähyllyltä kurottamiset, äkkinäiset liikkeet, kumartelut jne., helvetilliset tuskat. Vain ihan hiljaa maatessa ei satu. Lääkärin mukaan ihan normaalia. Tämmöistä tämä sitten varmaan on vielä seuraavat 5 kuukauttakin... Joten helli nyt itseäsi nämä viimeiset kivuttomat päivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme