Otetaanko missään 18-vuotiaita ylioppilaita
Kommentit (9)
meidän suvun hienohelma monen ällän ylioppilaat ei päässeet EDES sinne pk.iin duuniin vaan ovat
puhelinmyyjiä,videovuokraamon kassoja,työttömiä vailla opiskelupaikkaa
Tytär miettii tulevan kesän töitä. Kaupan hommatkin kuulemma kiinnostaisivat, mutta mieluummin menisi päiväkotiin.
meidän suvun hienohelma monen ällän ylioppilaat ei päässeet EDES sinne pk.iin duuniin vaan ovat
puhelinmyyjiä,videovuokraamon kassoja,työttömiä vailla opiskelupaikkaa
Kun meidän amisjunttikin meni heittämällä ammattikorkeaan.
Tytär miettii tulevan kesän töitä. Kaupan hommatkin kuulemma kiinnostaisivat, mutta mieluummin menisi päiväkotiin.
vaan sen pitää olla kovaa jo hakemassa hommia. Ylioppilaslakki ei meinaa eikä ratkaise yhtään mitään. Työtä saa ne nuoret, joilla on aikaisempaakin työkokemusta. Se on raakaa peliä.
Mulla on onneksi suhteita, sillä toimin aikoinaan Vantaalla lastentarhanopettajana kymmenisen vuotta.
Tuolloin ei kyllä otettu kouluttamattomia. Siksi siis kyselin...
Ap
kuin harvoille. Työnantajat saavat ilmaisia työkokeiluun tulevia nuoria työkkärin kautta. Miksi maksaa palkkaa, kun voi ottaa ilmaisen tekijän?
Eli töitä löytyy paikoista, joissa joutuu mahdollisesti olemaan yksin (työkokeilija ei saa esim. kaupassa olla ainoana aamulla avaamassa ovia).
meidän suvun hienohelma monen ällän ylioppilaat ei päässeet EDES sinne pk.iin duuniin vaan ovat puhelinmyyjiä,videovuokraamon kassoja,työttömiä vailla opiskelupaikkaa
Kun meidän amisjunttikin meni heittämällä ammattikorkeaan.
jonne muut saivat tiedon pääsystä vasta heinäkuussa? On ne amikset ihmeellisiä, jatko-opiskelupaikka saatuna siinä vaiheessa, kun muut vasta menee pääsykokeisiin
Voi voi :( Koulu kun loppuu vasta kesäkuun puolella..
Tosin ottavat mieluummin 18 v täyttäneitä lähäriopiskelijoita.