Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle riittäisi, että mies rakastaisi minua

Vierailija
05.01.2013 |

Olen sinkku tällä hetkellä. Haluaisin miehen joka saa minut nauramaan, antaa hellyyttä ja rakkautta. Ei olisi väkivaltainen, eikä alkoholi ongelmaa.

Minua ei kiinnosta paljon tienaa tai millainen omaisuus. En etsi elättäjää ja minulla on jo kaksi elätettävää.

Tätä on ystäväni vaikea käsittää. Hänen mielestä minun pitäisi, etsiä varakasta miestä. Miksi? En ole sitä itsekään. En halua akateemista hyvin tienaavaa junttia, joka ei anna hellyyttää ja sosiaaliset taidot ovat nolla. Ihminen merkkaa enemmän minulle. Ei mitkään ulkoiset jutut.

Minä valitsen mielummin rakkauden kuin rahan.

Etsittekö itse elättäjän puolisoksi? Ettekä rakkautta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä, hyviä ja tärkeitä ominaisuuksiahan nuo.

Mutta se ei todellakaan riitä, että vain rakastaa. Minun äitini rakastaa minua, mutta on silti aivan käsittämättömän huono äiti.

Vierailija
2/3 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikkea ei voi saada, ymmärrän myös ystäväsi mielipiteen. Raha olisi kiva lisä.

Ja mies, joka on menestynyt elämässään niin että tienaa, on varmasti myös kykenevä moneen muuhunkin. Tosin tiedän kyllä että moni menestyvä mies on juoppo ja liike-elämässä pärjää loistavasti kun osaa valehdella ja hurmata.

Itse en etsi elättäjää enkä elätettävää. Ja koska rakkaus on tosi harvinaista, niin leffailta ja kelvollinen seksi riittää. Mutta se ei ole sitten seurustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tajunnutkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan