Tehoavatko luontaistuotteet oikeasti?
Onko teille ollut apua luontaistuotteista, esim Noni-mehusta, spirulinasta, ternimaidosta tai vastaavista? Minkälaisiin vaivoihin olette niitä käyttäneet? Kuulisin mielelläni myös kokemuksia siitä, että luontaistuotteet ovat osoittautuneet humpuukiksi. Anoppi on täysin hurahtanut Ecowayn luontaistuotteisiin ja jauhaa jatkuvasti miten hänen elämänsä on muuttunut, ja tyrkyttää ravinteita tietysti myös muille. Vouhotus ärsyttää, mutta mikäs minä olen kyseenalaistamaan toisen subjektiivista kokemusta? Kertokaa siis omista kokemuksistanne, saisin vähän perspektiiviä muualtakin kuin täysin hurahtaneelta anopilta :)
Kommentit (24)
Suosittelen www.iherb.com Huomattavasti edullisemmat hinnat kuin Suomessa ja tulee pienillä postareilla kotiovelle parissa viikossa. Jos käyttää ekan tilauksen yhteydessä koodia PEK241 niin saa 5 Dollarin alennuksen. Erityisesti suosittelen Suomessakin myytäviä Solgaria, Now Foodsia yms. Kannattaa kokeilla!
Täällä tutkimus, että luontaistuotteilla, toisin sanoen ihan E-vitamiinilla, on tapettu syöpää, todella lupaavat tulokset tästä: http://www.mynewsdesk.com/fi/tuomas-luukkonen/news/voiko-vitamiineilla-…
Luontaistuotteiden idea onkin vahvistaa elimistöä ja aktivoida elimistön omia systeemejä eri sairauksien vastustamiseen. Lääke taas hoitaa oiretta. Se ero.
Luontaistuotteet todella auttavat. Olen saanut apua OYS:n ihotautilääkäriltä, joka on käynyt TAYS:ssa oppimassa luontaishoitoa ihon aurinkovaurioihin. Hoidon nimi on vodoo - CAM. Valiutettavasti sitä saa vain yksityispuolelta, mutta kannattaa hakea.
homeopatia on varmempi kuin nykylääkkeet jotka kaikkista saa jotain sivuoireita. joten homeopatia rules