Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä ihmisten kitinää pienistä palkoista

Vierailija
05.01.2013 |

Asutaan kerrostalossa Helsingissä, mies ja minä töissä jotka ovat ihan keskipalkkaisia, kummankaan liksa ei siis ala nelosella. Kaksi lasta.

Asuntolainaa maksetaan ihan kevyesti, autokin meillä on, siistit vaatteet ja lapsilla harrastuksia, syödään ihan hyvin ja terveellisesti. Ulkomailla about kerran tai kaksi vuodessa. Eli aika tavanomainen elämäntapa meillä. Pystymme jopa säästämään. Mitä ihmettä te pienistä palkoista vinkujat siis oikein rahoillanne teette? Vai onko valituksenne sitä, että rahat eivät riitä johonkin luksukseen joka ei ole hyvinvointinne tai ajanviettonne kannalta täysin välttämätön tai että yritätte yksinkertaisesti elää järjettömän leveästi ettekä huomioi sitä, että tulonne eivät siihen riitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 euroa kk tienaavat? Jos pystyyn olisi laitettu palkkagallup niin siellä ei olis ainoatakaan alle 4000 e kk tienaavaa Mammaa....

:=))

Vierailija
22/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD ota ap edes selvää asioista ensin :DD typerä ihminen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kerrostalossa Helsingissä, mies ja minä töissä jotka ovat ihan keskipalkkaisia, kummankaan liksa ei siis ala nelosella. Kaksi lasta.

Asuntolainaa maksetaan ihan kevyesti, autokin meillä on, siistit vaatteet ja lapsilla harrastuksia, syödään ihan hyvin ja terveellisesti. Ulkomailla about kerran tai kaksi vuodessa. Eli aika tavanomainen elämäntapa meillä. Pystymme jopa säästämään. Mitä ihmettä te pienistä palkoista vinkujat siis oikein rahoillanne teette? Vai onko valituksenne sitä, että rahat eivät riitä johonkin luksukseen joka ei ole hyvinvointinne tai ajanviettonne kannalta täysin välttämätön tai että yritätte yksinkertaisesti elää järjettömän leveästi ettekä huomioi sitä, että tulonne eivät siihen riitä?

mä ymmärrän, että suurella osalla palkat on pienet. Itse tienaan 1780 mk /kk miinus verot. Että revi siitä. Ja mun alalla tollanen 2000 e kk alkaa olemaan uran kohokohta. Että älä ymmärrä. En odotakkaan, että jos tienaa 3000-4000 e kk niin ymmärtäisi, että oikeestiko joku tienaa 1800 e kk??+Ja jos sulla on esim. lapsia päiväkodissa, niin veikkaampa, että harvempi hooitaja saa 2000 e kk.Et älä sä vingu asiasta, jos et tuota ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan