Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika rientää. Lapseni aloittaa maanantaina intin.

Vierailija
05.01.2013 |

Niin ne vuodet kiitää.

Onko muita, joiden lapsilla alkaa armeija?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekaralle menee. Aika on mennyt tosi nopeasti.

Vierailija
2/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla harjoittelee vaatteiden viikkausta ;) Eli on lähdössä maanantaina Säkylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin yksikköön sun poika menee? Meillä lentosotakouluun Kauhavalle.

Vierailija
4/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pääsi perjantaina sieltä pois :) Itsellänikin oli itku silmässä, kun poika viime kesänä sinne meni. Tuntui, että vastahan me käsi kädessä käveltiin aamuisin päiväkotiin.

Hyvin poika oli siellä pärjännyt ja uskon, että lapsesikin pärjää. Ei siellä yksin tarvitse olla ja hyvää huolta siellä pidetään.

Vierailija
5/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten menossa niihin lähimmäispäiviin?

Entä valapäivään?

Molempiin kyllä.

t. ap

Vierailija
6/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä valapäivään?

Molempiin kyllä.

t. ap

Vierailija
7/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä onkin komentaja-ainesta!

Vierailija
8/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pääsi perjantaina sieltä pois :) Itsellänikin oli itku silmässä, kun poika viime kesänä sinne meni. Tuntui, että vastahan me käsi kädessä käveltiin aamuisin päiväkotiin.

Hyvin poika oli siellä pärjännyt ja uskon, että lapsesikin pärjää. Ei siellä yksin tarvitse olla ja hyvää huolta siellä pidetään.

Tuli vaan juuri tuo ajatus, että yksi ajanjakso elämässä nyt tuota.

Ei tuo lapsonen ole asunut kotonaan muutamaan vuoteen, joten arjessa ei sillain huomaa muutosta.

Itse ole niitä, jotka ajattlee, että armeija tekee vaan hyvää :)

t. ap

Vierailija
9/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäs, jos lapsi ei osaisi ajatella omilla aivoillaan. Ja olisin tosi surullinen. Voi ap-raukka.

Vierailija
10/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä valapäivään?

Molempiin kyllä.

t. ap

Omaistenpäivään ja valaan kannattaa ehdottomasti osallistua! Hienoa, että järjestävät tuollaiset.

Varsinkin esikoisen kohdalla omaistenpäivä oli hieno kokemus, kun näin missä oloissa poika siellä on. Oma olo rauhoittui kummasti. Sekin oli hauskaa, kun oma lapsi siellä niin innokkaasti meitä odotti ja näytti oman tuvan, sängyn, kaapin ja kertoili päiväohjelmistaan.

Vierailija
11/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain esikoiseni takaisin kotiin armeijan harmaista. Toinen lapsi lähtee samaan paikkaan maanantaina.

Vierailija
12/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on järkyttävin inttipaikka mitä olla voi. Siellä on eniten simputusta, eniten päihteitä leviää varusmiesten keskuudessa ja terveydenhuoltoa ei käytännössä ole lainkaan varusmiehille. Rakennukset ovat lisäksi todella huonossa kunnossa. Sanokaa niille kakaroillenne, että jos mahdollista, koittavat pysytellä pois Kajaanista ja hakea jonnekin muualle. Yhdessä blogissa oli vuosi sitten tilastoitu varusmiesten mielenterveysongelmia ja itsemurhia, mutta nyt blogi on poistettu (ilmeisesti, kun sitä ei enää löytynyt) ja molempia oli eniten Kajaanissa.

Vierailija
13/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäs, jos lapsi ei osaisi ajatella omilla aivoillaan. Ja olisin tosi surullinen. Voi ap-raukka.

Mitä sinun poikasi tekee? Pojillehan armeija on pakollinen ellei saa vapautusta, mene siviilipalvelukseen tai vankilaan.

Meillä kyllä siviilipalvelustakin ehdotin pojille, mutta itse halusivat käydä armeijan. Asiasta keskusteltiin moneen otteeseen, joten ihan itse pojat valintansa tekivät.

Vierailija
14/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmetyttää komenttisi.

t. ap

Vierailija
15/21 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on järkyttävin inttipaikka mitä olla voi. Siellä on eniten simputusta, eniten päihteitä leviää varusmiesten keskuudessa ja terveydenhuoltoa ei käytännössä ole lainkaan varusmiehille. Rakennukset ovat lisäksi todella huonossa kunnossa. Sanokaa niille kakaroillenne, että jos mahdollista, koittavat pysytellä pois Kajaanista ja hakea jonnekin muualle. Yhdessä blogissa oli vuosi sitten tilastoitu varusmiesten mielenterveysongelmia ja itsemurhia, mutta nyt blogi on poistettu (ilmeisesti, kun sitä ei enää löytynyt) ja molempia oli eniten Kajaanissa.

Meidän molemmat lapset kävi armeijan Kajaanissa ja ei heillä ollut valittamista. Terveydenhoitajalle ja lääkärille kyllä pääsi, kun oli tarvis. Simputukseen ja sen yrityksiin siellä puututtiin herkästi ainakin lasten kertoman mukaan. Rakennukset on kyllä vanhat, mutta ainakin osaa on peruskorjattu. Ainakaan omaan nenään ei home haissut, olen itse homeelle herkistynyt.

Itse luin jostain lehtijutusta, että Kainuun Prikaatissa on pienin keskeytysprosentti, mutta en tiedä, mihin se perustuu.

Vierailija
16/21 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myn tyttö lähti säkylään tänään

Vierailija
17/21 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tyttö lähti inttiin

Vierailija
18/21 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko lähti kortsuja tyttäreiden laukussa kasarmille?

Vierailija
19/21 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:49"]Paljonko lähti kortsuja tyttäreiden laukussa kasarmille?
[/quote]. On se ihme juttu,kun ajatellaan tyttöjen menevän armeijaan miehiä metsästämään.

Vierailija
20/21 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2013 klo 12:46"]

Niin ne vuodet kiitää.
Onko muita, joiden lapsilla alkaa armeija?

[/quote]

"Niin ne vuodet kiitää." 

Ei se mitään.