Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niitä avioliittoon asti sekstailua odottavia vielä oikeasti?

Vierailija
05.01.2013 |

Siis täällä Suomessa 30-50-vuotiaita miehiä ja muissakin uskovaisissa kuin jossain lestadiolaisissa? Tietääkö joku av-mamma oikeasti?

Minulla on uskis sisko, ei lesta, joka on ollut jo vuosia kovasti haku päällä. Noilla uskiksilla on jotain omia treffipalstojakin. Homma kariutuu kuitenkin aina aika pian ja sisko ei kerro syytä. Tiedän kuitenkin sen ehdottoman asenteen tähän asiaan yleisellä tasolla, joten siinä se varmasti on.

Se ei vaan taida tajuta millään, että yleensä nykyään nämä uskiksetkin ovat yhdessä jo ennen avioliittoa. Eikö totta? Ainakin minä tiedän pari yhdessä asumista kokeilluttakin.

Jos sen hommat on ihan turhia, niin pitäisi jotenkin saada puhuttua sille asiasta. Sen asenteet vaan on kuin 1800-luvulta...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään olosuhteessa haluaisi tavata naista jota mieheni on nainut. Se olisi oksettavaa.

Lapsilleni olen sanonut että tuokaa minun eteeni vasta se jonka kanssa haluat elää loppuelämän. Minua ei kiinnosta tutustua mihinkään poika/tyttöystäviin. Yleensä uudestaan ja uudestaan.

Monilla kavereillani on ollut useita miesystäviä. Aina he selittävät että minulla on ihana mies jne. Sitten he esittelevät sen ja plaah plaa. Sitten muutaman vuoden päästä he eroavat ja esittelevät toisen. Pitäisikö minun vaan unohtaa se edellinen? Ei minua kiinnosta opetella ihmisten nimiä ja historiaa jos se kohta lähtee pois

Ehdottomuus ja naiivius eivät ole kovin aikuismaisia asenteita.

Kai nyt kaikki on enemmän tai vähemmän ehdottomia, ei kai se aikuisuus ole siitä kiinni kuka on missäkin mielessä ehdoton.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä