Strippari miehen syntymäpäivillä
Tässä istun valveilla kun mies kuorsaa ja on loukkaantunut. Selvisi, että miehen kaverit olivat järjestäneet hänelle yllätysjuhlat työpaikalle 40-vuotispäivänä. Kohokohta oli, kun paikalle ilmestyi hänelle varta vasten strippaamaan tilattu tyttö. Siinä vaiheessa juhlia vain miehen miespuoliset duunikaverit olivat enää paikalla.
Mies suuttui, kun sanoin, että mielestäni ei ollut ihan kiva juttu. Kuulema strippareiden tilaaminen on ihan jees-juttu ja ihan tavallista eikä siitä kukaan vaimoista tai tyttöystävistä nosta meteliä.
Kommentit (43)
Jos miehelleni hommattaisiin strippari, pitäisi minullekin sitten vastaavassa tilanteessa. Muuten olisin kateellinen.
En todellakaan.
wanna-be roskasakkia. Hyvin menee.
Sellaiseen porukkaanko tahdot kuulua?
Minä eksyin tänne lukemaan näitä kommentteja kun yritän tutkia kuinka saisin tilattua mieheni 40 v juhliin stripparin :D Minun mielestä on ihan normaalia nauttia kauniista ihmisistä jotka mielellään sitä työtä tekevät. Mitä esineellistämistä se on jos ihminen itse haluaa tuoda itseään esiin?! Kai se kaupankassakin on siinä arvosteltavana ja töllättävänä ja jopa surkeammalla palkalla kuin strippari!
Minä ainakin nautin jos rakastamani mies nauttii kauneudesta, kun minun vieressä se kuitenkin yönsä viettää ;)