Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä deittailusta mitään....

Vierailija
04.01.2013 |

olen tavannut kivan miehen. Hän on ollut se aktiivisempi osapuoli ja ensi tapaamisen jälkeen ollut tiiviissä yhteydessä. Ensitreiffeillä koitti päästä lähikontaktiin, hyvin asiallisesti kuitenkin. Soittelee usein ja tekstailee, sitten alkoi hiipua.. No minä laitoin pökköä pesään ja sain vastauksen kyllä aina.

Olen kuulemma juuri sellainen mitä on etsinyt, minussa on jotakin.

Nyt sitten ollaan taas kierrelty kuin kissa kuumaa puuroa, ja tänään yllättäen sain viestin että olen vaikeasti tavoiteltava. ?!?!!? Siis mitä?!

Olen kertonut suoraan että olen kiinnostunut, olen viestitellyt ja olen sanonut että en ala pelaamaan pelejä. Olen aidosti koettanut olla tosi suorasukainen ja rehellinen, en todellakaan ole vetänyt mitään roolia....

Olen koittanut kysyä mikä mieltä painaa ja nyt sitten sain vastaukseksi tuon, että saisin läheisyyttä (tms.) mutta jos olen vaikeasti tavoiteltava niin jään ilman.

En ymmärrä miehiä ollenkaan. Mitähän tuokin nyt tarkoittaa, onkohan se loukkaantunut.. Ei vastaa mulle, niin tiedustelen sitten täältä;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tiedä itsekkään mitä haluaa vai haluaako mitään. Pelkää ehkä omia tunteitaan. Tuollaiset kanattaa jättää samantien.

Vierailija
2/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on tuo mies vastaikään eronnut, niin kuin minäkin (kesällä ollaan kumpikin erottu). Samat fiilikset mulla heräsi kanssa että ei tiedä mitä haluaa, kun kovasti aina ottaa yhteyttä, mutta sitten joutuu aina "paniikkiin" ja mitään ei kuiteskaan tapahdu....

Ei jaksa. Onneksi miehiä on kuin kaloja vedessä, ainoastaan minulle ei niitä koskaan saaliiksi jää :(

Mulla on itsellä avioliitto tuollaisen tyypin kanssa takana (alkuastelma oli sama, sain kamalasti vakuutella ja todistella omaa kiinnostunstani) ja nyt kun alan laittamaan yksi yhteen, niin tuntuu että tosiaan olisi parempi vaan unohtaa ja antaa olla....

Harmi, sinänsä kun tuo tyyppi oli niin ihq (hihhiih) ja sai mut nauramaan, meillä on samanlainen ammattitausta ja kaikki mitä puhuttiin niin meni yhteen. Joskus se ei vaan riitä.

Täytyy tosiaan vaan mennä eteenpäin ja tässä tilanteessa olla yksin-

Miten te kaikki muut olette löytäneet sen onnenne? Mulla on jo avioliitto takana-- erittäin huono sellainen, ja ajattelin että olisi niin ihana löytää joku normaali ja minua tukeva ihminen. Mutta tuntuu että vedän aina puoleeni epävarmoja/tietämättömiä/huijareita ja tietty niitä renttuja puoleeni....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten täysin rakastuneena miehestä koska tulevaisuuden haaveet ei olleet samanlaisia. Ero oli rankka ja surin koko vuoden. Vasta loppusyksystä olin valmis uuteen rakkauteen ja asian yli päässyt. Tapasin ihanan miehen ennen joulua joka tuntui heti vanhalta tutulta. Baarissa tavattiin. Toki suhde on vasta alussa mutta erilaista kuin aiemmin. Kyllä sen tietää kun oikea osuu kohdalle, totuus. Ei se ettimällä tule.

Vierailija
4/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen kanssa, epäillyt, että pelkää omia tunteitaan....

Mutta ihan vaan tarkennukseksi, kenen tunteita tarkoitat? Ja ketä kohtaan...?

Mietin vaan kun mulla on taipumus kerätä tuollaisia tyyppejä. Ensin ne on ihan onnesta soikeana mun kanssa treffeillä ja sitten iskee paniikki kun tuntuu että ne alkaa hahmottamaan omia tuntemuksiaan ja ei saa heti vastakaikua omille tuntemuksilleen. Muuttuvat jotenkin niin hankaliksi ja vaikeasti lähestyttäviksi....

Itse säikähdin tunteitani tuota tyyppiä kohtaan, kun ajattelin että olen loppuelämän sinkkuna ;) Mutta en mä kyllä noin hankalaksi heittäynynyt...

Ja tuntuu että kun en ole soittelemassa ja koko ajan ottamassa yhteyttä niin tuo vetää herneet nenään etten olisikaan enää kiinnostunut...

Vierailija
5/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette saa sovittua treffejä? Jos ehdotat että ens tiistai 17:00 syömään ravintolaan, niin mieskö ei vastaa? Vai onko ongelma se ettette osaa kuvitella mitä se yhteiselämä olisi, voiko sanoa että seurustellaan vai onko se tapailua, missä tahdissa pitäisi edetä, ja mitä tekisitte vai kävisittekö toistenne luona ja tapaisitteko kavereita, sukulaisia, alkaisitteko katella yhteistä kämppää... Jos se ongelma on tän tyylinen, niin eikö voi kerta kaikkiaan joko nostaa kissaa pöydälle TAI sitten päättää, että otan ihan rauhassa, en panikoi, olen tavannut mukavan ihmisen jonka kanssa on mukava olla tai puhua puhelimessa. Ja sitten teet sitä mikä tuntuu hyvältä, soitanpa Peralle haluaisiko lähteä lenkille tai tulla laittamaan ruokaa. Ei teillä vastaeronneina pitäisi olla mitään kiirettä, voitte ihan rauhassa katsella tuleeko siinä ajan myötä luontevasti lähennyttyä, niin ettei mitään erityistä neuvottelua tarvitse pitää.

Vierailija
6/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ketku yrittää sanoa, että ei katsele pihtareita ja että anna pesää, niin sitten voitte harrastaa seksiä ja kun olette sitten jonkun aikaa harrastaneet, voi sitten siirtyä seuraavaan. Mies siis yrittää kiristää seksiä, ei hyvä. Se "vaikeasti tavoitetettava" tarkoittanee hänelle vaikeasti tai hitaasti intiimiin suhteeseen ryhtyvä.

Vierailija
7/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvästi haluaa sinulta pillua, ja jos et tarpeeksi helposti ole valmis antamaan, niin miestä ei kiinnosta sinua sen enempää kosiskella vaan etsii sitten jonkun toisen panokaverin.

Eli jos etsit vakavaa ihmissuhdetta, anna jutun vaan hiipua. Jos sen sijaan haluat tuosta vain seksiseuraa, niin sitten tapaatte ja vaikka menette oluille yhdessä ja siitä sopivasti kosketuksia, suudelmia, petiin...

Vierailija
8/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ongelma on se että se ei halua kuitenkaan edetä "tollaisiin juttuihin" vaan kertoo että haluaa seuraavan suhteen joka on "vakava", haluaa tuntea mut mutta kuitenkaan ei saada seuraavia treffejä aikaiseksi. Mä olisin puutteessani tyytyväinen mihin tahansa;)

Se kyselee sellaisia asioita jotka tuntuu merkkaavan sille paljon ja sitten kun vastaan niihin "oikein" niin se on aina ihan myyty. Kun ollaan puhuttu puhelimessa niin lähettää perään viestin miten ihana olen, ja miten ihana ääni/nauru mulla on.

En ole kokematon ja en enää nuori (jos kolmikymppinen ei ole nuori), ja ei sekään ja se tässä sekoittaakin....

Noi on niin ristiriitaisia nuo sen signaalit että ovat sekoittaneet mun pään, luulin ymmärtäväni jotakin miehistä, mutta selvästi en mitään.

Mä en aidosti jaksa tollaista ihme vääntöä ja vaikka kysyy suoraan niin en sitten kuitenkaan saa vastausta, vaan sellaisia viestejä että "kyllä sustta tykkään" tai tuota rataa...

Olen itse viestittänyt että en etsi mitään avioliittoa, vaan jotakin seikkailua, mutta ei tunnu oikein kuitenkaan sekään uppoavan.

Ehkä annan hiipua vaan pois, ja lopetan kyselyn, ei siitä kuitenkaan mitään vastausta saa....

Vierailija
9/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaa ja pelkää läheisyyttä yhtä aikaa. Onko hän melko hiljattain eron satuttama? Sellaiset käyttäytyy toisinaan noin, eli riitelee tunne että haluaa uuden parisuhteen ja tunne että se olisi vielä liian aikaista ja pelottaa uusi ero.

Vierailija
10/10 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin koko tyypin. Paljon huonoja kokemuksia tuollaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän