Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset antavat toistuvat pettämiset anteeksi?

Vierailija
04.01.2013 |

Onko miehet niin vakuuttavia katuessaan tekojaan, että joka kerran uskoo tämän parantavan tapansa?

Vai elintason säilyminenkö on syy?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisen mieheltänne--hyväksyttekö myös, jos pettävä osapuoli onkin nainen? Vaikka itse olette uskollisia, niin tuomitsetteko naiset, jotka pettävät miehiään, olipa kyseessä työtoveri, naapuri, sisko tms.

Itse en ole muiden kanssa, mutta mieheni saa olla. Pettämistä se ei ole, mutta sivusuhde kuitenkin

Vierailija
2/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeitä ja isoja loukkauksia kuin sinulle, ap.

Ihmisillä on niin kovin erilaisia ajatuksia uskollisuuden merkityksestä. Ehkä he ajattelevat, että joku satunnainen sivusuhde ei ole heiltä ja parisuhteeltaan pois, harrastavat ehkä itsekin niitä.

Mieheni muut suhteet eivät ole minulta pois. Antaa olla. Olen oikeasti onnellinen heidän puolestaan.

Minulla ja miehelläni on suhde eikä se liity muihin mitenkään

tätä enkä muutakaan. tai joo, toisilla on korkea lipido ja se aiheuttaa ongelmia perinteisessä parisuhteessa. Alunalkaen kai yksiavioisuus liittyi siihen että omaisuus periytyy omille jälkeläisille... mutta ihminen ei ole pelkästään eläin... esinnäkin miten mies muka pystyy pitämään huolta perheestään jos niitä perheenjatkeita on siellä täällä? Ei ole mahdollista, aina on joltain pois. Toiseksi minkähänlainen on parisuhteen läheisyys jos mies on jaellut itsensä ja läheisyytensä ympäri maakuntia? Mä en usko että kenenkään arki ja sielu oikeasti kestää. JOtain on jo rikki ihmisissä jotka suostuvat tuollaiseen. No ehkä olen väärässä, mut on vaan niin outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa vaeltaa ja toteuttaa itseään kenen kanssa tahtoo ja nainen tyytyy osaansa. Voihan olla, että he ovat päättänet pysyä yhdessä kaiken ikää, vaikka elävät eri tavoin.

Vierailija
4/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin riskin, mutta miehellä on isot tulot ja mulla on neljäs masussa. Sitäpaitsi rakastan häntä ja vain ja ainoastaan juuri häntä. En haluaisi tavallisempaa tai köyhempää tai rumempaa tai ujompaa.

Mies ei kerro myöskään kaikkea. Katuu muka muutamia juttuja, mutta en usko hänen lopettaneen kokonaan pettämistä.

Elämä on riskipeliä...

Onpa sinulla syyt olla rakastunut, raha ja ulkonäkö. Aika oksettavaa!

mutta onhan tuo aika arvotonta kohtelua omaa itseäsi kohtaan. Ja mikä alfauros:) Valheellinen, vastuuton paskapää. Jolla pitäisi olla vastuu perheestään ja teoistaan ja rehellisyys. Mutta koska voi elää paskapäänä kun sä sallit sen niin tietysti elää.

Vierailija
5/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästä puolituttua. Ukko jäänyt kiinni vaikka mistä ja aina vaan jatkuu se liitto. Mut ehkä se ei sitten olekaan valheellinen vaan kaikki ok. vaikka itse en käsitä.

Vierailija
6/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettämisessä menee ehdoton raja. Haluan että miehellä on myös aivot ja hyvä moraali.

Naiset ovat kaikesta huolimatta hyvillään siitä, että miehensä on myös toisten naisten haluama ja suosiossa. Kamalaahan se olisi jos oma puoliso olisi joku ällöttävä miesasiamies, jolle kukaan muu nainen ei antaisi seksiä.

Vierailija
7/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeitä ja isoja loukkauksia kuin sinulle, ap.

Ihmisillä on niin kovin erilaisia ajatuksia uskollisuuden merkityksestä. Ehkä he ajattelevat, että joku satunnainen sivusuhde ei ole heiltä ja parisuhteeltaan pois, harrastavat ehkä itsekin niitä.

Mieheni muut suhteet eivät ole minulta pois. Antaa olla. Olen oikeasti onnellinen heidän puolestaan.

Minulla ja miehelläni on suhde eikä se liity muihin mitenkään

tätä enkä muutakaan. tai joo, toisilla on korkea lipido ja se aiheuttaa ongelmia perinteisessä parisuhteessa. Alunalkaen kai yksiavioisuus liittyi siihen että omaisuus periytyy omille jälkeläisille... mutta ihminen ei ole pelkästään eläin... esinnäkin miten mies muka pystyy pitämään huolta perheestään jos niitä perheenjatkeita on siellä täällä? Ei ole mahdollista, aina on joltain pois. Toiseksi minkähänlainen on parisuhteen läheisyys jos mies on jaellut itsensä ja läheisyytensä ympäri maakuntia? Mä en usko että kenenkään arki ja sielu oikeasti kestää. JOtain on jo rikki ihmisissä jotka suostuvat tuollaiseen. No ehkä olen väärässä, mut on vaan niin outoa.

Minusta vähempi ja hyvä yhdessä olo on parempaa kuin paljon ja huonoa. Monessa suhteessa olisi hyvä että otetttaisiin vähän välimatkaa.

Mies pitää huolta minusta ja perheestä. Tosin pystyisin itsekkin elättämään itseni ja lapseni tuloillani, mutta kyllä mieheni niihin osallistuu. Meillä on yhteiset rahat.

Tiedän useita avoimia suhteita jotka on kestänyt kymmeniä vuosia. Meillä se on avoin miehelle.

Se ei hajota henkistä yhteyttä ja yhteistä perhettä. Kyllä lapsetkin saa tulevaisuudessa tutustua paremmin miehen toisiin lapsiin.

Vierailija
8/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettämisessä menee ehdoton raja. Haluan että miehellä on myös aivot ja hyvä moraali.

Naiset ovat kaikesta huolimatta hyvillään siitä, että miehensä on myös toisten naisten haluama ja suosiossa. Kamalaahan se olisi jos oma puoliso olisi joku ällöttävä miesasiamies, jolle kukaan muu nainen ei antaisi seksiä.

Mieheni ei tee mitään väärää. Minä olen antanut hänelle luvan olla toisten kanssa.

Vierailija
9/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa vaeltaa ja toteuttaa itseään kenen kanssa tahtoo ja nainen tyytyy osaansa. Voihan olla, että he ovat päättänet pysyä yhdessä kaiken ikää, vaikka elävät eri tavoin.

Meillä ei ole koskaan riitoja. Mieheni hoitaa paineensa, suuttumuksensa jne, jossain muualla. Perheen kanssa hän on aina iloinen ja energinen. Muuhun en suostuisikaan. Meillä on yhdessä seksiäkin ja romanttisia hetkiä. Olen huomannut että parisuhteemme voi paremmin kun mies saa toteuttaa miehisiä halujaan. Saa naida muita, iskeä naisia ja olla useita rakkaita. Eniten se näkyy henkisenä olona. Itsevarma, hyväntuulinen jne. Joten minäkin hyödyn siitä

Vierailija
10/74 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki jokainen saa elää miten haluaa, mutta säälin silti teitä näiden kirjoitsuten perusteella. On tosi harmillista, että ette ole löytäneet luottamuksen arvoista miestä, joka olisi silti ihan sitä kaikkea ja täydellinen. Tietysti kaikilla ei voi käydä yhtä hyvä tuuri!

säästä säälisi niille jotka sitä tarvitsevat. Hyvää ja huonoa tuuria on monenlaista.

Vierailija
11/74 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/74 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittäviä eukkoja

Vierailija
13/74 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moni on NIIN onnellinen ollessaan parisuhteessa, että miehen pettämiset voi unohtaa. Sinkkuna olisi ikävää elää, joten mieheltä hyväksytään melkein mitä tahansa.

En oikeasti ymmärrä kumpaakaan syytä katsottuani vuosikausia petollisten miesten (työkaverien) tekemisiä.

Ei, en koske varattuihin miehiin. Mielestäni pettäminen on kuvottavaa.

Vierailija
14/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moni on NIIN onnellinen ollessaan parisuhteessa, että miehen pettämiset voi unohtaa. Sinkkuna olisi ikävää elää, joten mieheltä hyväksytään melkein mitä tahansa. En oikeasti ymmärrä kumpaakaan syytä katsottuani vuosikausia petollisten miesten (työkaverien) tekemisiä. Ei, en koske varattuihin miehiin. Mielestäni pettäminen on kuvottavaa.

jos toinen antaa luvan.

Minulle ainakin käy että mies nai muitakin. Antaa naida.

Vierailija
15/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset naisia. Minusta mies saakin käydä muissa naisissa. Kunhan hoitaaa velvollisuutensa perheeseensä. Eli minuun ja lapsiin. Henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
16/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin riskin, mutta miehellä on isot tulot ja mulla on neljäs masussa. Sitäpaitsi rakastan häntä ja vain ja ainoastaan juuri häntä. En haluaisi tavallisempaa tai köyhempää tai rumempaa tai ujompaa.

Mies ei kerro myöskään kaikkea. Katuu muka muutamia juttuja, mutta en usko hänen lopettaneen kokonaan pettämistä.

Elämä on riskipeliä...

Minua ei miehen rahat kiinnosta. Minä ja mieheni tienaamme kumpikin hyvin. Itse asiassa minä jopa enemmän. Perintöäkin on. Raha ei ole syypää siihen miksi olen mieheni kanssa vaikka hänellä on muita naisia.

Tiedän että hänellä on rakastaja ollut jo monta vuotta. Tiedän myös että hänellä on ollut yhden illan juuttuja. Tiedän myös että hän on käynyt huorissa ja thai"hieronnassa". Ei kiinnosta minua. Hänen ei tarvitse kertoa, mutta ei tarvitse piilotellakaan sitä.

Meidän avioliitto voi hyvin. Perheellä on rahaa ja rakkautta. Rahat ovat yhteisiä. Mies käyttää rahoista enemmän kuin minä (en ole kuitenkaan mitenkään rahaton. Saamme lapsien kanssa kaiken tarvitseman ja sellaistakin mitä ei niin tarvitsisi. Ainakin tavara määrästä katsottuna).

Tiedän miehen rahanmenosta että sitä menee muihin naisiinkin. Joten olen siis maksanut muiden naisten lahjoja. Mutta en ota sitä minään. Katson asiaa läpi sormien koska mies on minulle ja lapsille niin hyvä. Olen onnellinen.

Meillä on kyllä seksiä joka viikko (ellei mies tai minä ole työmatkoilla).

Minusta se että miehellä on toisia naisia ei ole paha juttu. Kunhan hän hoitaa perheensä. Itse en halua ketään muuta miestä

Vierailija
17/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia ajatusmaailmoja näkyy olevan kuin isolla osalla naisista. Eli lähdette siitä että mies tehkööt mitä tekee kunhan perhe ei kärsi?

Miten pitkälle suvaitsette miehen menevän? Kauan tuollainen toiminta on jatkunut?

Vierailija
18/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homasin sen jo varhain. Jos mies ei saa niin kaikki menee vaikeaksi. Mutta kun hän saa vapaasti käydä muissa naisissa niin hän on aina hyvällä tuulella. Se taas piristää minua. Kohta tänne tulee jotkut naiset arvostelemaan mutta se ei haittaa. Jos minua ei meidän elämä haittaa niin ei pitäisi muitakaan.

Jos pettäminen on sallittua se lakkaa olemasta pettämistä. Tuollaista kutsutaan avoimeksi avioliitoksi.

Vierailija
19/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homasin sen jo varhain. Jos mies ei saa niin kaikki menee vaikeaksi. Mutta kun hän saa vapaasti käydä muissa naisissa niin hän on aina hyvällä tuulella. Se taas piristää minua. Kohta tänne tulee jotkut naiset arvostelemaan mutta se ei haittaa. Jos minua ei meidän elämä haittaa niin ei pitäisi muitakaan.

Jos pettäminen on sallittua se lakkaa olemasta pettämistä. Tuollaista kutsutaan avoimeksi avioliitoksi.

Tosin se oikeus on vaan miehellä. Minä en toisia miehiä halua.

Vierailija
20/74 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveätä luettavaa! Tämä kertoo just tästä päivästä, raha on se jota rakastetaan, moraali on ihmisellä tipotiessään ja sen puute sallitaan.

"mieheni sekoaisi jos ei pääse painamaan muita naisia" V*ttu mitä paskaa.

Hyvää loppuelämää teille kynnysmattona, missä on teidän oman arvon tunto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä