Kun täällä aina jauhetaan noista vanhoista luokkakavereista (fb-kaverit),
joita ei haluta kavereiksi, tai sitten siivotaan turhina listoilta, olenko mä ainoa niin luuseri, ettei kukaan tällainen ole pyytänyt kaveriksi?
Ei perus- eikä ammattikoulusta, ei asuntolasta, ei kymmeniltä pätkätyöpaikoilta, kursseilta tai muista yhteisöistä. Mä taisin olla aivan näkymätön, tai tietenkään en niille kiusaajille ollut, mutta heillä tuskin olisikaan pokkaa.
Kaikille muille tulee vissiin näitä pyyntöjä tukuttain, ja on varaa valita fb-kaverinsa?
Kommentit (4)
Ei mullakaan ole lukioluokalta ketään fb-kaverina, niistä ei vaan ollut ystäviksi mutta peruskouluajalta on jäänyt muutama.
Ei mullakaan ole lukioluokalta ketään fb-kaverina, niistä ei vaan ollut ystäviksi mutta peruskouluajalta on jäänyt muutama.
mulla oli vain muutama kaveri koko kouluaikana yhteensä, olin vähän ulkopuolinen aina, mutta eikös monet pyydä kaikkia, joiden nimet vaan luokaltaan tai samasta koulusta muistavat, vaikkei koulussa mitenkään läheisiä olisikaan oltu?
Mun ei todellakaan ole tarvinnut torjua ketään.
Ei mulla ainakaan ole kavereissani vanhoja koulukavereita kuin muutama. Kaksi ala-asteelta ja viisi lukiosta, äkkiä laskien. Melkein kaikki ovat muuten tuttavia, kavereita tai kontakteja aikuisiältä. En pyytele itsekään kaveriksi vain siksi, että ollaan tavattu joskus koulussa tai työssä. 3
en halua sinne mahdollisimman paljon ihan ketä tahansa, vaan ihmisiä, joilla on kivaa läppää ja jotka ovat vastavuoroisia. En kaipaa sinne mykkiä kyttääjiä.