Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa seuraavat häät

Vierailija
04.01.2013 |

Vihkiminen arkena maistraatissa, ei vieraita sinne.

SItten vanhemmat veisimme ravintolaan syömään, ja illalla hyvin vapaamuotoinen tilaisuus kavereille, ja siellä pientä suolaista + boolia.

Olemme yli 40 vuotiaita ja yhdessä yli 15 vuotta, joten ei mitään perinteisiä prinsessahäitä tahdottaisi pitää, mutta jotenkin juhlistaa kuitenkin.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syöminenkin ymmärretään jotenkin valinnaiseksi ajankuluksi. Kyllä juhlissa pitää huolehtia, ettei vierailla ole nälkä ainakaan koko ajan. Viinatarjoilulla ei ole niin väliä.

Juhliin kutsutut kuvittelevat, että juuri heitä ja heidän tottumuksiaan pitäisi ottaa joka käänteessä huomioon. Ei saa kutsua liian myöhään tai menen nukkumaan. Ei liian ajoissa, kun on niin tavallista. Ei sitten boolia. Minä haluan kunnon ruokaa, kun syön päivälliseni illalla...

Oletteko te ihan terveitä? Kyllä vaan ne kutsujat päättävät, minkälaiset juhlat pitävät ja te kutsuvieraat päätätte, tuletteko vai ette. Kaikki muu napina on tätä nykyajan prinsessa-touhua, kun mä haluuun, mä olen maailman napa ja mua pitää totella...

Vierailija
42/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustotarjotin+ viinirypäleitä, omenalohkoja, suolakeksejä, kanansiipiä, kahvi ja kakku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mammat ei osaa lukea rivien välistä, että ne on bileet! Kukaan ei odota bileisiin tullessaan, tuohon kellonaikaan mitään isoa illallista, vaan juurikin jotain pikku naposteltavaa. Eihän ihmiset normaalistikaan syö tuohon aikaan muuta kuin korkeintaan iltapalaa kotonaan. Ja nyt on mammoilla hätä, että ihmisillä on NÄLKÄ!

Loistoidea, jotain samansuuntaista olen itsekin miettinyt. Tehkää häistänne ihan niin oman näköiset kuin haluatte.

Vierailija
44/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ettei tee niistä suurta numeroa, mutta joku jippo pitäisi olla, että niitä voisi kutsua nimellä häät?!

Naimisiinmenohan ei ole mikaan syy jarjestaa haita. Joku jippo toisaan taytyy olla, etta juhlia haiksi voi kutsua. Ottakaapa sinne vaikka esiintymaan puhuva apina tai tanssiva kirahvi. Sitten on jippo ja juhlia voi kutsua haiksi.

Vierailija
45/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun bileissä on tapana tehdä? Ryypätä?

Minun juhlimiseen kuuluu ruokailu, tavalla tai toisella. Olen ohittanut tuon biletysiän n. 20 v sitten ja kuvittelin tuon ap. n olevan itsekin jo hieman vanhempi.

sillä mammat ei osaa lukea rivien välistä, että ne on bileet! Kukaan ei odota bileisiin tullessaan, tuohon kellonaikaan mitään isoa illallista, vaan juurikin jotain pikku naposteltavaa. Eihän ihmiset normaalistikaan syö tuohon aikaan muuta kuin korkeintaan iltapalaa kotonaan. Ja nyt on mammoilla hätä, että ihmisillä on NÄLKÄ!

Loistoidea, jotain samansuuntaista olen itsekin miettinyt. Tehkää häistänne ihan niin oman näköiset kuin haluatte.

Vierailija
46/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan baarissa, WOW, odotan innolla näin upeaa vapaamuotoista tilaisuutta!

Vierailija
47/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun bileissä on tapana tehdä? Ryypätä?

Minun juhlimiseen kuuluu ruokailu, tavalla tai toisella. Olen ohittanut tuon biletysiän n. 20 v sitten ja kuvittelin tuon ap. n olevan itsekin jo hieman vanhempi.

Ja vastauksena; esim. seurustella, napostella, jutella, siemailla, nauraa, nauttia ystävistä ja yhdessäolosta. Miltä se kuulostaa?

Vierailija
48/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aiotte tarjota vain jotain perunalastuja. Olen ollut aikuisten bileissä, joissa oli tuon tason tarjoilut ja sitten piti keskellä yötä etsiä vieraalta paikkakunnalta grillikioskia. Oli aika noloa isäntäväen puolesta, koska muutaman naposteltavan lisäksi ohjelmassa ei ollut muuta kuin musiikin kuuntelua ja jutustelua. Ruokapöydässä sekin olisi ollut ihan ok.

Vierailija
49/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hernekeittopurkki, eikös sillä nyt yksi hääjuhla teidän tapaan ohiteta.

Vierailija
50/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tosi kivalta!

Vierailija
52/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen mitään muuta kuin perunalastut...

jos aiotte tarjota vain jotain perunalastuja. Olen ollut aikuisten bileissä, joissa oli tuon tason tarjoilut ja sitten piti keskellä yötä etsiä vieraalta paikkakunnalta grillikioskia. Oli aika noloa isäntäväen puolesta, koska muutaman naposteltavan lisäksi ohjelmassa ei ollut muuta kuin musiikin kuuntelua ja jutustelua. Ruokapöydässä sekin olisi ollut ihan ok.

Vierailija
53/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua ole kutsuttu. Syystä.

Vierailija
54/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajatuksena on se, että vieraille ei tarjota ruokaa, koska isäntäpari on jo syönyt eikä kaipaa mitään. Aivan uusavuton ajatuskin.

mieleen mitään muuta kuin perunalastut...

Vierailija
55/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole varaa syödä kotona, kun sitä ruokaa pitäisi olla...? Käsi ylös, joka kuolee nälkään ilta yhdeksän jälkeen, kun tarjolla on vain naposteltavia.

Vierailija
56/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereitten kanssa? Ei mitenkään!

Kannattaako kutsua tuollaista tilaisuutta häiksi lainkaan, mieluummin illanvietto kavereitten kanssa. Alkoholia ja pientä purtavaa, varmaan kivaa olisi saunominen ja paljukin ulkona, jos saisitte järjestymään.

Vierailija
57/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsansa täyteen? Siitä on sitten syytä erikseen mainita, että ruokaa ei ole tiedossa, koska muuten ainakin naiset käyttävät ne viimeiset pari tuntia itseään laittaen.

Eikö teillä ole varaa syödä kotona, kun sitä ruokaa pitäisi olla...? Käsi ylös, joka kuolee nälkään ilta yhdeksän jälkeen, kun tarjolla on vain naposteltavia.

Vierailija
58/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa hyvin samantyyppiseltä kuin meidän häät :) Tarjottiin iltajuhlassa ruokaisia salaatteja ja gourmet-kolmioleipiä, sekä kuohuvaa. Kaikki ovat kehuneet, onnea ap:lle!

Vierailija
59/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä suolaisella tarkoitan jotain sellaista, jonka voi syödä seisaaltaan ja lasi keikkuu lautasessa kiinni. Jotain ruokaisia salaatteja, coctailtikkuja tms. Siinä saisi nälkäisemmät kyllä vatsansa täyteen, mutta missään istumajärjestyksessä pöydissä ei istuskeltaisi.

Olisikin loistavaa, jos ilta ei eroaisai illanvietosta ystävien seurassa, nyt vaan saisi kaikki yhtä aikaa kutsuttua, yleensä vain 1-2 pariskuntaa kerrallaan keiden kanssa vietetään iltaa.

Pitkänmatkalaisia on tasan 2 pariskuntaa, jotka yöpyisivät vanhempiensa luona.

Vierailija
60/67 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisin mielelläni (viihdyn kyllä kaikenlaisissa häissä, ja juhlien muoto on täysin hääparin asia enkä ole ihmetellyt mitää ratkaisuja, mutta teidän on minusta oikein tyylikäs).

Paljon onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän