Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet ex-luokkakavereissa sitä, että luokan parhaimmat eivät menneetkään yliopistoon

Vierailija
05.12.2005 |

vaan yllättäen kasin oppilaat ovatkin korkeammin koulutettuja? Meidän luokalla nimittäin näin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä parhaat yliopistoon ja muut jonnekin muualle

Vierailija
2/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " haahuilijat" yliopistolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilaiset ovat k-kaupan kassalla.

Vierailija
4/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me M:n ylioppilaat ollaan kuka missäkin. Ja meidän lukiossahan niitä hikareita löytyi. Kaipa niiden kannatti opiskella, nyt ovat alansa huippuja ja hyvin tienaavia ja vain kolmekymppisiä.

Vierailija
5/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meidän luokan 9- ja 10-keskiarvolaiset haahuilivat itsensä ekonomeiksi, insinööreiksi ja lääkäreiksi.

Kasilaiset ovat k-kaupan kassalla.

Vierailija
6/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen L:n yo ja koulutus " vain" AMK-tasoa. Ja harmittaa tilanne, mutta ehkä vielä joskus.

Yks tyyppi harmittaa omaa tilannettanikin enemmän. Oli tosi nälli ja ovelan älykäs ja kuluttaa päiviään ilman koulutusta duunarina.

Vierailija
7/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin luulin, että yläasteen älyköt päätyvät korkeakouluihin (ei amk), mutta näin ei ole käynyt. No hyvin menestyneet pojat päätyivät teknillisiin korkeakouluihin aika pitkälle, mutta tytöt eivät

Lukiossa sitten taas en enää kiinnittänyt niin huomiota " älyköihin" , mutta " keskinkertaiset" eivät kyllä suurin joukoin yliopistoihin päätyneet

kerran tätä ihmeteltiin kaverin kanssa, kun kummallakaan ei ole kummoisia todistuksia yläasteelta tai lukiosta (minulla keskinkertaiset kaverilla alle) ja molemmat ollaan yo:ssa.. minä valmistunut kiitettävin tiedoin

Vierailija
8/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä asteella olin siis 10 oppilas, mutta koska sain siellä numeroita tekemättä mitään (esim. en avannut koulukirjoja koulun ulkopuolella kertaakaan koko yläasteen aikana), en oppinut tekemään työtä opiskelun eteen ja sen takia tämä tulos... Luulen, että ne kasin oppilaat joutuivat silloinkin tekemään töitä, ja sen takia osasivat niitä tehdä myöhemminkin... En tiedä.

Itse en kyllä ole hakenutkaan minnekkään muualle opiskelemaan kuin tälle alalle jossa olen. Ehkä olisin yliopistolla päässytkin sisään ja pärjännyt...

Vierailija
9/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kaikki tuntemani hyvät oppilaat omasta ikäluokastani ovat päätyneet yliopistoon. Muutama keskinkertaisuuskin on onnistunut yliopistoon pääsemään, mutta suurin osa heistä meni peruskoulusta amikseen tai lukion jälkeen ammattikorkeakouluun.

Vierailija
10/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun ysin oppilaita kyllä löytyy kaupan kassoiltakin.

Vierailija
11/11 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään valmistunut ja viime vuodet olen ollut kotiäitinä. Ensi vuonna sitten jatkamaan opiskeluja ja toivottavasti valmistun n. neljän vuoden kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi