Erosin äsken, tsemppiä kaivataan :(
Eli seurustelin noin vuoden erään miehen kanssa, joka ei ollut oikeastaan missään vaiheessa valmis vakavampaan suhteeseen. Itse haluan kuitenkin olla jonkun kanssa joko 100% tai en ollenkaan. Omat tunteeni ovat tämän takia menneet viime aikoina kaverillisempaan suuntaan. Otimme tämän puheeksi tänään ja päätettiin yhdessä, että on parempi jatkaa erikseen. Tuntuu silti jotenkin tosi pahalta ja harmittaa että tämä meni näin. Pelkään myös, että tulen katumaan tätä. On niin tyhjä olo eikä uni tule millään yksin. :(
Kommentit (17)
Mulla on tismalleen sama tilanne. Haluaisin kanssa jutella tästä jonkun kanssa, olen ihan rikki..
Voi sinua. Kyllä se elämä eteenpäin kantaa. Halaus ja tsemppiä!
Parempi näin kuin roikkua vuosia suhteessa joka ei ole vakava, satuttaa vaan itseään pidempään.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko laastaria?
En kaipaa, haluan joko jotain pysyvää tai sitten en mitään. Ja tällä hetkellä ei kiinnosta oikeastaan minkäänlainen suhde. Ap
Hyvä päätös! Löydät kyllä jonkun toisen, joka haluaa myös sitoutua täysillä. Eritahtisuus ja erilaiset toiveet eivät ole hyviä lähtökohtia suhteelle.
Hyvä päätös. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin kyllä se alkaa helpottamaan, älä huoli.
Sinä löydät kyllä miehen, joka haluaa olla tosissaan kanssasi. Jos roikkuu henkilössä, jolta ei saa takaisin sitä mitä kaipaa, tulee itsetuntoon kamala kolhu. Ihan oikeasti, se vaurioittaa todella pahasti.
Haleja!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tismalleen sama tilanne. Haluaisin kanssa jutella tästä jonkun kanssa, olen ihan rikki..
Tämä on kyllä niin kurja tilanne :( täällä saat avautua ja purkaa tuntemuksia halutessasi. Paljon tsemppiä sullekin ❤️ Ap
Kyllä sinä tuosta selviät. Tsemppiä.
Teit ihan oikein. Sellaisiin ihmisiin ei kannata kuluttaa aikaansa ja rakkauttaan, jotka eivät tunne samalla tavalla sinua kohtaan. Eli et ollut hänelle tärkeä ollenkaan.
Hän ei ollut sinulle siis se oikea, sellaista ei kannata jäädä suremaan ja katumaan. Olisit tehnyt itsellesi karhun palveluksen, jos olisit vain silti riippunut hänessä kiinni vaikka rakkaus puuttui suhteestanne. Jos rakastaa, haluaa myös vakiintua täydellisesti ko ihmiseen.
Tsemppiä. Oikea rakkaus löytyy vielä sinullekin.
Voi kuule, nyt vedät syvään henkeä nenän kautti ja puhallat suun kautta ulos 5 kertaa, pyöräytä hartioita ja sano itsellesi peilin edessä että: Häntä pystyyn. Se on kuule parempi olla yksin kun huonon kanssa, elämä on lyhyt, nauti pienistä asioista joka päivä. Äläkä sorru laastareihin, niistä ei seuraa mitään muuta kun itsesyytöksiä.
Yöllä tuli nukuttua aika huonosti, on epätodellinen olo ja päätä särkee. Ehkä tähän jossain vaiheessa tottuu :( Ap
Kirjoita kaikki ikävät tuntemuksesi suhteen aikana ja mieti, haluatko vielä elää samalla tavalla.
Muista että kaikki miehet ovat sikoja ja oikeastaan kannattaa alkaa katselemaan niitä parempia vaihtoehtoja:
Kuule, kun sinun oli pakko tehdä tilaa sille joka tietää haluavansa sinut. Et sinä sitä ihmistä kohtaa varattuna ja jos kohtaisitkin niin se ei olisi niin mukavaa kuin löytää se oikea sinkkuna.
Aika auttaa, vaikka se kliseiseltä kuulostaakin. Tsemppiä sisko <3