Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

annoin miehelleni luvan "käydä vieraissa", kun olen raskaana.

Vierailija
04.01.2013 |

Olen varmaan vähän omituinen. Mutta odotan meidän viidettä lasta ja sama juttu toistui kuin viime raskaudessa. Minun ei tee mieli seksiä. Tai itseasiassa tällä kertaa tekee jopa välillä mieli, mutta on niin paha olo koko ajan ja väsyttää, että en vain jaksa. Viime raskaudessa jo sanoin miehelleni, että hänen ei tarvitse puutteessa elää 9kk sen takia, että minun ei tee mieli. Saa mennä ja panna jos tekee mieli. Kunhan ei tuo tauteja kotiin ja ei kerro niistä minulle. Raskauden loppu metreillä sanoin, että nyt lupa vieraisiin on poistunut :) Tässä raskaudessa taas siis annoin saman luvan. Mieheni vaan naureskelee minulle, pitää mua varmaan vähän hölmönä :) mutta toisaalta, ihan varmasti jo helpottavaa tietää, että jos ihan kauhea puutostila tulee, niin minua ei haittaa jos jyystää jotakuta toista. En usko, että hän niin tekee, on aika tunne ihminen, mutta mahdollisuus on annettu.

Kerroin tästä ystävälleni ja hän oli aivan kauhuissaan. Olen kuulemma ihan hullu. Entä jos mieheni ihastuu? Entä jos vieraan makuun jää koukkuun jne. Minä en nyt ihan ymmärtänyt haloota. Ihastuahan voi aina, ilman seksiäkin. Ja eiköhän jokainen joka vierasta haluaa, ota sitä vierasta jos kokee, että se on sen arvoista. Tuskin luvan kanssa harrastettu syrjähyppy muokkaa ketään paantuneeksi pettäjäksi.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eipä oikein innosta lähteä yöelämään.

Eriasia on, jos vaimo tilaa maksullisen. Muuten mieluummin kiukuttelen ja mökötän puutteessani.

t. isi

Vierailija
42/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse ehkä samassa tilanteessa sanoa samoin.

En usko, että mieheni missään silti kävisi, mutta ei tietty voi olla varmakaan.

Enkä haluaisi kuulla, jos jossain olisi käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mistään kotoisin...

Vierailija
44/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kestä muutamaa kuukautta ilman vaan oikein luvan kanssa lähtisi etsimään vierasta pillua. Siinä on parisuhteen arvostus, toisen kunnioitus ja luottamus kaukana. Luuletko ap ettei miehes luvan kanssa hae sitä vierasta piullua myöhemminkin kun on oppinut että sellainen on parisuhteessanne pikkujuttu. Toisaalta enpä tuollaista edes oikeaksi parisuhteeksi kutsuisi :)

Vierailija
45/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normiseksi muuttui raskauden aikana kovasti tuonne anaaliseksin puolelle, mistä mies hullaantui ja jäi lopullisesti koukkuun siihen.

Itsellä se sujui raskauden aikoihin hyvin, mutta raskauden loputtua siitä hävisi joku hohto, vaikka nautin siitä edelleenkin.

Vierailija
46/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvin säälittävää ja surullista. Suosittelisin teille pariterapiaa ja miehellesi ihan yksilöterapiaa jos meinaa kuolla puutteseen.

Vai onko hänellä molemmat kädet amputoitu?

Vierailija
47/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kestetään raskauden mahdolliset ongelmat.

Minulla on 1.raskauden aikana parin kk yhdyntäkielto keskenmenoriskin takia ja kyllä se vieras pillu ei ollut ensimmäinen asia jota siinä tilanteessa mietittiin.

Miehellä on kaksi tervettä kättä niin ei siihen puutteeseen kuole. Ja koska olin muuten ok niin tosiaankin hellin ja pidin hyvänä miestäni ihan jo läheisyydenkin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi