Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen jo osallistunut palkanalennustalkoisiin

Vierailija
04.01.2013 |

olen ope ja minulta vähennetiin tunteja niin, että palkka huononi yli 300e kk, yli 10% koko palkasta. Tämä tapahtui vasten tahtoani, olisin siis tarvinnut nuo rahat, mutta kunta päätti säästää näin. Tunnit vedettiin minimiin, ryhmäkokoja kasvatettiin ja valinnaisaineita vähennetiin.

Miten sitä olet osaltasi osallistunut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työnantaja teki omavaltaisesti palkankorotuksen ja väkisin maksoi bonaritkin, kun kuulemma laki ja tes sanoo, että ne on maksettava kun kerran työsopparissa niin sanotaan

voikin jollain olla kurjaa :)

Vierailija
22/24 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hiton talkoisiin?! Palkan ja palkkion alentamisell on ero ja sitten kun sen ymmärtät palataan asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomioja ja Kaitainen ovat tänään antaneet lausunnot, jotka kannattaa lukea ihan ajatuksella.

Mikä siinä on että suomalainen käyttäytyy kun pikkukakara jolta on viety kaikki lelut, kun ongelmiin yritetään löytää ratkaisuja.

Vierailija
24/24 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne, jotka saavat palkkaa alle keskiarvon ovat jo osallistuneet palkka-aleen.

Pienipalkkaisella duunarilla ei palkat ole VUOSIKAUSIIN nousseet palkat EDES elinkustannusindeksien nousun verran! Eli palkkamme ostovoima on vähentynyt vuosi vuodelta.

Palkalamme on tullut kymmenenvuotta sitten paljon enemmän toimeen kuin tänäpäivänä, koska asumiskustannukset, energia ja ruoka ovat nousseet enemmän kuin palkkamme.

Olemme olleet palkka-alessa jo!! Herrat ovat tästä vain hissuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi