Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omakotitalo valmistuu syksyllä, mutta... :/

Vierailija
04.01.2013 |

Eli siis jo vuosia vuosia olen haaveillut omasta talosta, siitä ettei ole ahdasta ja niin päin pois. Nyt vihdoin oltiin saatu tarpeeksi säästettyä, ja talo valmistunee ensi syksynä. Kaikki on mennyt hyvin kaikin puolin, eikä talonrakennus pahemmin aiheuta stressiäkään, jonkin verran toki.

Mutta miksi jotenkin ei tuntuu että olen muuttamassa? Tämänhän piti olla dream coming true -tilanne, talo on ihana ja tämä nykyinen on todella ahdas ja hirveä vuokrakämppä.Kavereilla käydessä olen aina kadehtinunt muiden taloja ja on ravattu miljoonat asuntonäyttelyt läpi. Aiemmin näin jopa unia muuttamisesta ja haaveilin, että saataisiin muuttaa. Mutta nyt kun se on konkreettista ja muutetaan, ei tunnu yhtikäs miltään! Tästähän minä olen hyvänen aika uneksinut viimeiset 5 vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) muistan tuon tunteen, kun itse rakennettiin n 5 vuotta sitten. Odotin keittiökalusteiden saapumista kaikkein eniten...olin niin odottanut sitä unelmien keittiötä. Noh, mies soitti sitten innoissaan, kun kalusteet oli asennettu, että tules nyt katsomaan. Se tunne...ei tuntunut miltään!!! :-) vähän niinku että jaa, tällainen se sitten on...mutta toki se sitten kun muuttamaan päästiin, niin tuntui hienolta ja yhä olen erittäin tyytyväinen, kuten koko taloon.

Vierailija
2/4 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat pelätä, että talo ei valmistukkaan, se ei olekaan unelmiesi täyttynys, ette pysty maksamaankaan lainoja tai sitten juuri siitä unelmien täyttymyksestä. Nyt sulla ei ole enää sitä suurta unelmaa minkä eteen sä teet työtä. Etsi itsellesi uusi unelma, niin pääset taas eteenpäin. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia, että jos jotain on kovasti toivonut ja sitten se toteutuu, niin hetken tuntuu tyhjältä ja jopa kaduttaa.

Mekin on odotettu monta kuukautta että meidän uusi asunto valmistuu. Muutaman viikon päästä muutetaan ja ei vieläkään tunnu todelliselta.

Vierailija
4/4 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi elämä ei ole pilvilinnoja. Maailman ihanimman miehenkin kanssa koittaa jossain vaiheessa arki ja miehestä kuin miehestä alkaa löytyä vikoja.