Ammattikoulu, tyttö joutunut sairauden takia olemaan melkein kuukauden pois koulusta.
Lähinnä yksi englanninkurssi on sellainen, mitä ei ole saanut seurailla kotoa käsin. Tunteja on siis kerran viikossa eli on ollut neljä tuntia pois.
Opettajana päästäisittekö vielä kurssille, vai laittaisitteko käymään uudestaan?
Kommentit (26)
kielten kursseilla ainakin meidän alalla oli läsnäolopakko siitä syystä, koska suoritetaan virkamieskielitutkinto. Ammattikoulussa kielten kurssit eivät käsittääkseni ole niin vaativia.
kielten kursseilla ainakin meidän alalla oli läsnäolopakko siitä syystä, koska suoritetaan virkamieskielitutkinto. Ammattikoulussa kielten kurssit eivät käsittääkseni ole niin vaativia.
ja jos läsnäolo pakollinen niin sit se on. Piste.
Sai tentittyä ekan vuoden kurssit hyväksytyiksi (alhaisimmalla mahd. arvosanalla, mutta kuitenkin), kun pyysi opettajilta tehtäviä ja muutama piti vielä kokeenkin päälle. Tämä siis viimeisenä vuotena, juuri ennen valmistumista.
Siis ekana vuonna vai vikana?
Muuthan voi lähtökohtaisestikin suorittaa pelkällä esitietokokeella kaksi kertaa joka vuosi. Mä oon suorittanut myös ranskan suullisen kurssin käymällä kaksi kertaa höpöttämässä ranskaksi jotain opettajan vastaanotolla, jonka jälkeen ope totesi, että "osaan tarpeeksi". (Ranska oli mun "pitkä kieli yliopistossa, vaikkei lukiossa ollutkaan, koska oltuani englannissa vaihdossa ajattelin, että siitä en tarvitse mitään todistuksia).
Sai tentittyä ekan vuoden kurssit hyväksytyiksi (alhaisimmalla mahd. arvosanalla, mutta kuitenkin), kun pyysi opettajilta tehtäviä ja muutama piti vielä kokeenkin päälle. Tämä siis viimeisenä vuotena, juuri ennen valmistumista.
Siis ekana vuonna vai vikana?
Kyse on ekan uodenm kursseista jotka jäännet aikanaan suorittamatta ja suoritettu sit viimeisenä vuonna.
Jos kursilla on läsnäolopakko, niin 2 kertaa voit olla pois, et yhtään enempää oli syy mikä tahansa.
Säännöt on säännöt.