Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mamma Mia, onko kiva leffa?

Vierailija
03.01.2013 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeä ja kiva! :) Abban musiikin sanoitukset kutovat mukavasti tarinan yhteen.

Vierailija
2/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää musaa ja heti tekee mieli lähteä etelään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauhea. Mutta harvoin tykkään musikaaleista muutenkaan.

Mun mielestä juoni on epäuskottavaa kökköä, ja vaikka Abbasta tykkäänkin, mieluumin kuuntelen niitä biisejä alkuperäisenä. Mutta olen todennut että olen ainoa tämän mielipiteen kanssa.

Vierailija
4/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin teinimeininkiä, ennalta arvattava juoni, löyhistä osista koottu. ABBA jotain aivan muuta kuin musiikki tuossa leffassa antoi.

Vierailija
5/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä dvd:llä ja katsottu jo kolme kertaa. Parhaat näyttelijät ja upeaa abbaa.

Vierailija
6/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki juoni on "epäuskottavaa kökköä", kuten joku täällä sanoi, mutta olisiko seitsemäntoista Oscar-ehdokkuuden Meryl Streep lähtenyt ihan paskaan juttuun mukaan, eh?

Leffa on tarkoitettukin olemaan kepeän poreileva ja viihdyttävä ihanine maisemineen! Itselle parasta antia oli arvuutella, mikä biisi tulee soimaan ja millaiseen kehykseen se oli ympätty :)

Vierailija
7/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään taidepläjäystä on turha odottaa, mutta hyvä fiilis jää katsomisesta.

Vierailija
8/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki juoni on "epäuskottavaa kökköä", kuten joku täällä sanoi, mutta olisiko seitsemäntoista Oscar-ehdokkuuden Meryl Streep lähtenyt ihan paskaan juttuun mukaan, eh?

Leffa on tarkoitettukin olemaan kepeän poreileva ja viihdyttävä ihanine maisemineen! Itselle parasta antia oli arvuutella, mikä biisi tulee soimaan ja millaiseen kehykseen se oli ympätty :)

Siksi olinkin ehkä superpettynyt, koska oletin ettein Meryl Streep lähde mukaan kökköön. Makuasioitahan nämä ovat, mutta Mamma Mia oli oikesti yksi huonoimmista elokuvista mitä olen koskaan nähnyt. En siis pidä musikaaleista yleensäkään, ja tämä oli kaikin puolin tekopirteä, feikki, imelä ja epäuskottava. Meryl Streepin, Colin Firthin ja Stellan Skarsgårdin takia katsoin leffan, mutten nyt muista oliko siinä yhtään kohtausta josta olisin pitänyt.

En ole mikään taidesnobi, vaan tykkään kyllä kepeistä komedioista ja viihdyttävistä leffoista, mutta jostain syystä Mamma Mia ei iskenyt, ei sitten yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi