Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte jos miehenne toimisi näin?

Vierailija
03.01.2013 |

On uudenvuoden aatto ja on sovittu, että se vietetään kotona rauhallisesti syöden hyvin ja vuoden vaihtuessa kuohuviinipullo korkaten. Mies soittaa jossain vaiheessa töistä ja sanoo olevansa myöhässä, koska töissä on vielä jonkun työkaverin lyhyet läksiäiset. Vaimo lähettää vastaukseksi viestin, jossa sanoo, että tilanne on selvä ja toivoo, ettei mies tulisi kotiin kovin paljon päissään. Vaimo alkaa valmistella ateriaa.

Tunnit kuluvat. Miehestä ei kuulu mitään. Hän ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Mies saapuu kotiin seuraavana aamuna ja sanoo, että eihän hän voinut tulla aikaisemmin, koska vaimo oli toivonut hänen olevan selvin päin, mutta läksiäisissä oli ollut "pakko" ottaa viinaa ja siitä oli sitten jatkettu illanviettoa. Mies on puoliksi pahoillaan ja puoliksi syyttää vaimoa tämän tiukkapipoisuudesta. Juhlissa on miehen mukaan ollut kivaa, mutta vaimo tuskin olisi niissä viihtynyt, koska tämä juo niin vähän.

Niin, miten suhtautuisitte ja miten toimisitte?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki tuota useita kertoja kuussa. 20 vuotta katselin ja sitten näytin kengänpohjaa.

Vierailija
42/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi. Olen jo nyt niin pettynyt.

ap

teki tuota useita kertoja kuussa. 20 vuotta katselin ja sitten näytin kengänpohjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee aamupuolella tai aamuyöstä kotiin, mutta tarkoitus ei ole ollut olla missään. Nyt mä olen pari kertaa ottanut avaimet pois ja käskenyt miehen lähteä muualle miettimään. Hän on ollut poissa 1-2 yötä, töissä nukkumassa. Kerrat ovat harventuneet. Kun mies ei ole vastannut puhelimeen, olen soittanut poliisille. Olen ollut oikeasti hädissäni. Poliisi on jopa etsinyt häntä. En tiedä, hävettääkö miestä edes se.

Vierailija
44/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luultavasti pitäisi kadota kokonaan ainakin pariksi viikoksi, että mies todella huolestuisi.

ap

Jos olisin miehen kanssa, joka huolestuisi minusta vasta kahden viikon poissaolon jälkeen, niin ei hän olisi todellakaan minua varten! Nyt arvostusta kehiin nainen! Ei pidä luulla itsestään liikoja, mutta ei toista ihmistä myöskään kohdella noin. Ero on aina vaikea, hankala, mutta itsensä hukkaaminen ja arvostuksen puute on paljon pahempaa...

Vierailija
45/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies huolestuisi nopeamminkin, jos olisi kotona eikä työmatkalla. Mutta kahdessa viikossa hän varmasti tajuaisi, mitä yritän sanoa. Mutta olisi se väärin, koska sitten voisivat jo poliisitkin olla perässä.

ap

Minun luultavasti pitäisi kadota kokonaan ainakin pariksi viikoksi, että mies todella huolestuisi.

ap

Jos olisin miehen kanssa, joka huolestuisi minusta vasta kahden viikon poissaolon jälkeen, niin ei hän olisi todellakaan minua varten! Nyt arvostusta kehiin nainen! Ei pidä luulla itsestään liikoja, mutta ei toista ihmistä myöskään kohdella noin. Ero on aina vaikea, hankala, mutta itsensä hukkaaminen ja arvostuksen puute on paljon pahempaa...

Vierailija
46/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rupeaisin selvittämään tilannetta... Eli haluaisin keskustella ihan perinpohjin, että mistä hommassa on kysmys. Kysyisin suoraan, että panitko vierasta ja jos niin miksi. Pyytäisin siis selontekoa asiasta ja sit katsotaan, miten siitä eteenpäin.

Vierailija
47/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia vastauksia, huhuh!

Onpa taas muka tosi hirveä juttu, yksi pilalle mennyt ilta kun miehellä karkasi mopo käsistä. Anteeksipyyntö on todellakin paikallaan, mutta eipä olisi maailmassa kuin tossun alla olevia ukonnyhveröitä ja eronneita pareja jos moisen takia eroa ruvettaisiin hakemaan.

Vakava keskustelu että oli rumasti tehty ja odotat rehellistä anteeksipyyntöä ja se siitä. Jos käyttäytymismalli toistuu erittäin useasti, voi tietenkin alkaa harkitsemaan onko ihan oikean henkilön kanssa. Kertahairahdus viihteelle ilman puhelimen räpläämistä ja huonoa omaatuntoa tekee hyvää itse kullekin, kunhan ei tule tavaksi.

Vierailija
48/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstä! Luultavasti miehellä suhde työkaverin kanssa ja pettänyt sinua. Miksi muuten olisi laittanut jotkut bileet naisensa edelle eikä tullut edes yöksi kotiin?? Kaikista juhlista tiedetään etukäteen ja näytti valitsevan työporukkansa/naisen sinun tilalle. Jättäisinmiehen samantien! Pitää sinua aivan hölmönä, huh mikä tekosyy olla tulematta kotiin!

Vierailija
49/57 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kuulemma pelännyt, että otan eron tämän jupakan vuoksi. Valitettavasti vaan tuollainenkin on hyvä syy juoda viinaa, mutta katsotaan nyt miten tämä tästä etenee.

ap

Vierailija
50/57 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se enää harmita, että yksi ilta tärveltyi. Nyt kun vain jotenkin se juominen voisi vähentyä.

ap

Vierailija
51/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onmuutenkin alkonperään niin enpä olisi odottanut että haluaa olla juuri uuenvuoden aattona kotona kaksin yhden kuoharipullon kanssa kun koko maa juhlii, moni vielä runsaan alko määrän kera.

Miten ne läksiäiset mukamas niin yllättäen tulivat ja vielä uudenvuoden aattona, eikö työporukalla ollut perheitä/puolisoita/muita kavereita joiden luo olisi pitänyt mennä yhtenä vuoden suosituimmista juhlista, uskon että sinua vedätetään.

Mutta jos ei ole ennen tuollaista tehnyt niin anna olla, pitäisihän sopimuksesta pitää kiinni, mutta niinkuin sanoit jos on uusivuosi ja miehellä taipumus ottaa alkoa niin hölynpölyt tuollaisille kahdenkesken sopimuksille.

Anteeksi voi kyllä pyytää.

Vierailija
52/57 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomassako lisää? Kerro ja näytä hänelle, kuinka pahasti hän sinua loukkasi. Hänhän vaihtoi sinun seurasi viinan vetämiseen. Enemmän hän siinä eroa kohti kulkee.

Vierailija
53/57 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti on kai sitten niin, että miehen alkoholin käyttö on riistäytynyt käsistä. Hän yrittää salata sitä, mutta ei onnistu. :/

ap

käytöstä! Luultavasti miehellä suhde työkaverin kanssa ja pettänyt sinua. Miksi muuten olisi laittanut jotkut bileet naisensa edelle eikä tullut edes yöksi kotiin?? Kaikista juhlista tiedetään etukäteen ja näytti valitsevan työporukkansa/naisen sinun tilalle. Jättäisinmiehen samantien! Pitää sinua aivan hölmönä, huh mikä tekosyy olla tulematta kotiin!

Vierailija
54/57 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutuu aika paljon reissaamaan työn takia. Kyllä hän nyt on ollut pahoillaan. Kiukkuiset viestini olivat kai pelästyttäneet, en ole aiemmin reakoinut niin jyrkästi, koska ei ole ollut syytäkään, ja varmaan siksi ajatteli, että nyt on ero edessä.

ap

Juomassako lisää? Kerro ja näytä hänelle, kuinka pahasti hän sinua loukkasi. Hänhän vaihtoi sinun seurasi viinan vetämiseen. Enemmän hän siinä eroa kohti kulkee.

Vierailija
55/57 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen juopon kanssa? Ei ole normaalia......älä tee tollasen juopon kanssa lapsia....iskä häipyy juopporeissuilleen....huh huh

Vierailija
56/57 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisitte viettäneet uuden vuoden kaksin ettekä yhdessä esimerkiksi kaveripariskunnan kanssa?

Jos mieheni olisi minulle ehdottanut, että uusi vuosi vietetään kaksin hyvää ruokaa tehden, niin olisin kyllä minäkin karannut muualle ihmisten ilmoille :) Meillä ainakin noita romanttisia iltoja on ihan tarpeeksi vuoden mittaan, joten juhlat kyllä vietetään isommalla porukalla.

Ymmärrän täyisn miestäsi, joka halusi juhlia (myös alkoholin voimalla) uutta vuotta yhdessä toisten kanssa..

Vierailija
57/57 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin sitä keksi vaikka minkälaisen syyn ryypätä. Jos ei muuten, niin kehittää puolison kanssa riidan tai vierittää syyn juomisesta puolison harteille. Jo tuo selittely, että on "pakko ottaa viinaa" kertoo aika paljon suhtautumisesta alkoholiin.

En tiedä ap:n ja miehen ikää, mutta parikymppiseltä tuollaisen vielä voisi ymmärtää, mutta yli kolmikymppiseltä ei.

Mun mielestä paras veto on se aiemmin ehdotettu hotelliyöhön venyvä ostosreissu. Jos mies siihen vedoten selittelee seuraavaa ryyppyreissuaan, niin sen kerroin jo viestin alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan