Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastoinkäymisetkö vahvistavat?

Vierailija
03.01.2013 |

Joo olen selvinnyt kaikenlaisista koettelemuksista, vai olenko sittenkään...

En nittäin uskalla elää elämääni enää. Tuntuu etten jaksa ja välillä tuntuu etten haluaisikaan jaksaa.

Vaikka aurinko paistaa välillä risukasaankin, niin tuntuu ettei se riitä. Pelkään koko ajan mitä tapahtuu seuraavaksi...

Vaikka minulla on kaikesta paskasta huolimatta paljon sellaista mistä sietäisi olla onnellinen, niin en osaa olla. Pelkään menettäväni kaiken. Pelkään niin paljon että tekisi mieli luovuttaa ja luopua kaikesta vapaaehtoisesti...

MINÄ EN OLE VAHVA VAAN TÄYSIN HAJALLA!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä vahvistaneet. Mulla reaktio on ollut päinvastainen kuin sinullla: kaikki pelko on hävinnyt. Tiedän että kestän mitä tahansa mitä tulee vastaan, olipa se oman lapsen tai miehen kuolema, oma sairaus, taloudellinen katastrofi, työttömyys, ja lisäksi tiedän ettei ne asiat etukäteen murehtimalla miksikään parane, joten voin ottaa nyt rennosti kun kaikki on kohtuullisen hyvin ja nauttia hetkestä.

Ennen kuin tuli masennusta, ero ja monia muita vaikeuksia olin kauhean huolissani koko ajan kaikesta ja pelkäsin miten selviän jos sitä ja jos tätä. Nyt tiedän että selviän niin kauan kuin elämää mulla riittää, ja se on juuri oikea aika selvitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi