Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette sulje WC-pytyn kantta kun vedätte pöntön?

Vierailija
02.01.2013 |

En vain käsitä ihmisiä jotka eivät sulje WC-pöntön kantta vetäessään vessan. Tajuatteko ollenkaan mikä määrä bakteereita (niitä kakkabakteereita) sieltä lehahtaa ilmaan, kun sen pöntön vetää? Itse laitan kannen aina alas. Kun pesen vessan kerran viikossa niin joka kerta siitä vessanpäntön kannen alaosa on täynnä ihan näkyvää roisketta. Jos kansi olisi auki vetäessä, nämä roiskeet olisivat kannen sijasta hammasharjoissa, naamallani jne. YÖK!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 00:18"]

paskaa naamalleen vapaaehtoisesti?
Keittiön pöpöt on vähän eri pöpöjä kuin persereiästä tulevat pöpöt, se pitäisi yksinkertaisemmankin ihmisen ymmärtää...

[/quote]

Mitä sitten, ne samat pöpöthän ovat majailleet omassa persereiässäsi  ties kuinka kauan ennen huuhtelua, tuskin haittaa jos jokunen leijailee ilmassakin?

[/quote]

Rassaa heti peräreikä pulloharjalla ja desinfiointiaineella, hui kauhistus, peräreiässäsi on bakteereita ja saattavat lähteä sieltä leijumaan ilmaan ja kenties päätyvät lähelle sinua... ai niin nehän olivat jo sinussa.

Vierailija
22/35 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:45"]

Koska kissani, talouden ylimmäinen saniteettitarkastaja, haluaa aina vessaa vedettäessä kurkistaa pönttöön, että ne kakat varmasti huilaavat sinne viemäriin.

[/quote]

Vetämisen jälkeen voi aina nostaa sen kannen ja tarkistaa. Typeryyttä vetää vessa kansi auki. Ei ihme että norot ja vti:t on niin yleisiä.

23, ei ainakaan sieltä, mstä sinä vihjaat. T: mikrobiologi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 lisää että pääosa probiooteista on MAITOHAPPObakteereita. Päätelkää itse mistä ovat tulleet.

Vierailija
24/35 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita kiinni, se on todella ikävää sitten nostella kun menee vessaan kovassa hädässä. Ja meillä lapsuuskodissa ei ollut koskaan mahatautia, olen oksentanut vauva-aikojen puklujen jälkeen vain kolme kertaa elämäni aikana, vaikka olen useamman kerran ollut raskaanakin. Lapsena oksensin kerran, reilu parikymppisenä kerran, oli lapsellakin oksennustauti, mutta lyhytkestoinen, ja sitten kerran kun mies toi meille töistä noron kun nuorimmaiset oli n. vuoden ikäisiä, se oli kyllä ihan järkyttävää. Ja ei säilytetä avoimessa tilassa hammasharjoja, mutta käsipyyhkeet on melko lähellä. En tiedä miten muilla voi olla koko ajan oksennustauteja.

Vierailija
25/35 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:45"]

Koska kissani, talouden ylimmäinen saniteettitarkastaja, haluaa aina vessaa vedettäessä kurkistaa pönttöön, että ne kakat varmasti huilaavat sinne viemäriin.

[/quote]

Vetämisen jälkeen voi aina nostaa sen kannen ja tarkistaa. Typeryyttä vetää vessa kansi auki. Ei ihme että norot ja vti:t on niin yleisiä.

23, ei ainakaan sieltä, mstä sinä vihjaat. T: mikrobiologi.

[/quote]

Ei mene kissan mielestä niin. Vaan heti kun vessa vedetään, niin veden solistessa pitää päästä kurkistamaan sinne pönttöön. Ja sitten, kun kaikki tavara on mennyt viemäriin, kissa säntää hyppelehtien häntä pystyssä pois vessasta. Tulee itsellekin niin iloinen olo, kun toisella on oma juttu. Vessanpöntönvetotarkastajana toimiminen.

Vierailija
26/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se sama ylihysteerinen bakteerikammoinen muija?

Etkö tajua, että ylidesinfiointi juurikin saa sairastamaan kaikkea, koska keho ei pysty hommaamaan minkäänlaista vastustuskykyä.

Pieni määrä pöpöjä luonnostaan saa kehon niin tekemään, mutta kun tauti iskee vastustuskykyä ei ole, kun kaikki pöpöt desinfioitu!

Nimimerkillä Arvo Ylppö oli aika oikeassa!

Hah, no itse en ole sairastanut vatsatautia 20 vuoteen, ja aina olen pöntön kannen kiinni lyönyt. En minä ainakaan mitään ylimääräisiä paskabakteereja naamalleni ja käsipyyhkeisiini halua, mutta se ei tarkoita että olisin bakteerikammoinen. Sen sijaan, että menisit puolustuskannalle omasta rumasta tavastasi, voisit vain nöyrtyä ja myöntää, että tapasi vetää pönttö kansi auki on typerä ja epähygieeninen. Se, että myöntää omat typeryydet on vahvuutta. Tuollainen puolustelu on säälittävää.

En oikeastaan tule kauheasti koskaan ajatelleeksi, sulejenko sen kannen vai en, koska elämässäni on paljon tärkeämpiäkin asioita. Sinulla ei taida olla?

Vierailija
27/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole tarvetta.

En säilytä hammasharjoja pöntön roiskeiden ulottuvilla.

Maailma on bakteereita pullollaan. Keittiössä niitä on enemmän kuin vessassa.

Vierailija
28/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua, että ylidesinfiointi juurikin saa sairastamaan kaikkea, koska keho ei pysty hommaamaan minkäänlaista vastustuskykyä.

Pieni määrä pöpöjä luonnostaan saa kehon niin tekemään, mutta kun tauti iskee vastustuskykyä ei ole, kun kaikki pöpöt desinfioitu!

Hah, no itse en ole sairastanut vatsatautia 20 vuoteen, ja aina olen pöntön kannen kiinni lyönyt. En minä ainakaan mitään ylimääräisiä paskabakteereja naamalleni ja käsipyyhkeisiini halua, mutta se ei tarkoita että olisin bakteerikammoinen. Sen sijaan, että menisit puolustuskannalle omasta rumasta tavastasi, voisit vain nöyrtyä ja myöntää, että tapasi vetää pönttö kansi auki on typerä ja epähygieeninen. Se, että myöntää omat typeryydet on vahvuutta. Tuollainen puolustelu on säälittävää.

En oikeastaan tule kauheasti koskaan ajatelleeksi, sulejenko sen kannen vai en, koska elämässäni on paljon tärkeämpiäkin asioita. Sinulla ei taida olla?

No justiinsa joo, tuo nyt on niin huono ja käytetty juttu, että "elämässäni on tärkeämpiäkin asioita, niin siksi en välitä suljenko kannen vai ei." Sitten vinoillaan, että sinullako ei tärkeämpiä asioita ole, kun tällaisesta huolehdit...hohhoijaa taas! En usko, että amerikan presidenttikään on niin kiireinen, ettei vessassa ole yhtä sekuntia aikaa pudottaa se kansi paikoilleen ennen vetämistä. Se ei liity mitenkään elämän muihin realiteetteihin. Jos oikeasti haluatte väitellä tästä asiasta, jonka pitäisi olla itsestään selvä (ELI se pönttö suljetaan kun sinne on paskottu) niin väitelkää edes hyvin, näitä kliseisiä vastaväittämiä ottaa päähän lukea.

Vierailija
29/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa naamalleen vapaaehtoisesti?

Keittiön pöpöt on vähän eri pöpöjä kuin persereiästä tulevat pöpöt, se pitäisi yksinkertaisemmankin ihmisen ymmärtää...

Vierailija
30/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

testattu, eikä sieltä mitään kakkapöpöjä ilmaan leviä. ;)

Vierailija
31/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pöpökantoja vertaillessa. Mm. keittiöpyyhe, raha, tietokoneen näppis jne.

Vierailija
32/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen kakkinut, pisseistä en. Ja en muuten todellakaan säilytä hammasharjoja vessassa. Yäk!

Vierailija
33/35 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa vessoissa suunnilleen joka kerta, kun menen koppiin jonkun jälkeen, niin kansi on ylhäällä, ja vessa juuri on vedetty. Enkä ole kuullut kannen paukahdusta alas, että taitaa olla tosi yleistä. ap

Vierailija
34/35 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän