Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko masennukseen että on koko ajan vihainen

Vierailija
02.01.2013 |

kaikelle ja kaikille

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailmalle. Voi kestää pitkään.

Nimim. kokemusta on

Vierailija
2/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen saa olla vihainen. Tuttu meni lääkäriin lapsensa kuoltuaan ja lääkäri sanoi et ole masentunut vaan surussa. Miksi ei saisi olla vihainen? Noin kaikki tunteet muuttuu masennukseksi jos ei saa olla tunteva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pikemminkin ärtyneisyyttä kaikkea kohtaan.

Vierailija
4/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettynyt, ärsyyntynyt vihainen kaikille ja kaikelle ja varsinkin itselleen..

Vierailija
5/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellisessä raivon tai vihan puuskassa

http://xestia.net/testit/bdi.php

Vierailija
6/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä on vaan saamaton ja alakuloinen.

Vierailija
7/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaikki on ulkoisesti hyvin, mutta sisäisesti ei siltä tunnu..kaikki on sekaisin, mikään ei ole hyvin ja tulevaisuus pelottaa. En kestä enää yhtään stressiä..olen hirveän vihainen välillä ja kilahdan ihan tyhmistä asioista. Ajatuksetkin tasaisin väliajoin pyörii siinä, että miehen ja lapsen ois parempi ilman minua ja kiukun puuskiani. En tiedä pitäisikö jo huolestua, kun usein jo tuntuu, että ois paras olla kuollut, vaikka en todellakaan mitään itsemurhaa harkitse :(

Vierailija
8/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihastun milloin millekin ja voin mennä asianosaisten nettitukisivuille vittuilemaan. Tai sitten olen vihainen lääkäreille ja tekee mieli tappaa itsensä ja muutkin ihan vain, että he saavat opetuksen.

Vierailija
9/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se rakenna ihmiseen mitään hyvää jos siihen jää kiinni.

Vihan tuntemisen pitää olla hyväksyttävää ja se pitää sallia itselle, mutta siitä kannattaa pyrkiä pois antamalla anteeksi.

Kun pystyy antamaan toisille anteeksi, pystyy antamaan myös itselleen anteeksi oman epätäydellisyytensä ja se on suuri askel kohti paranemista.

Itse paranin vaikeasta masennuksesta. Suosittelen terapiaa, yksin ei tarvitse tempoa jos on sairastunut. Apua pitää hakea ja ottaa vastaan.

Vierailija
10/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna pääsen vihdoin viimein psykiatrille. Kaksi kuukautta sitten menin valittamaan masennusta lääkärille. Synnytyksen jälkeistä masennusta varmaan.

en ole ap ja asun ulkomailla

Vierailija
11/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sietämättömiä suorastaan. Ainakin mun ex-miesystävä oli.

Mä taas en koe olevani, vaan yleensä yritän ottaa kaiken huumorilla, vaikka mulla masennusdg onkin. Jos jostain menee joskus hermot, mä rauhoitun nopeasti, enkä kosta koko maailmalle, jos joku asia vituttaa.

Vierailija
12/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on, äkäinen ja vihainen koko maailmalle ja mulle varsinkin, samoin voivotteleva, aloitekyvyn, muistiongelmainen - kaikkea mahdollista. Mutta ei lähde lääkäriin, mitä voin tehdä? Minähän masennun tässä miehen takia..

Vierailija
13/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulua, mutten tiedä kaikissa tapauksissa.

On räjähdysherkkyyttä. Jopa sen takia, että ärsyttää se, että on fyysisiä oireita, jotka pahenevat kun joutuu olemaan sosiaalisissa tilanteisssa.

Vierailija
14/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on, äkäinen ja vihainen koko maailmalle ja mulle varsinkin, samoin voivotteleva, aloitekyvyn, muistiongelmainen - kaikkea mahdollista. Mutta ei lähde lääkäriin, mitä voin tehdä? Minähän masennun tässä miehen takia..

Masentuneen miehen oireita. Jos ei itse tahdo asioihin muutosta, et voi pakottaa.

Vierailija
15/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ahdistaa sisällä niin kaikki ärsyttää ja on tosi paha olo. Mikään ei tunnu kivalta tai hyvältä. Kaikki hyvä olo on teeskentelyä ja tsemppaamista.

Vierailija
16/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika on kaikessa muussa paitsi itsessä.

Yleensä vihan jälkeen tulee lamaannus ja uupumus, kun ei enää jaksa edes vihata.

Passita se mies lääkäriin tai suojele ainakin itseäsi ja älä ota sairaan syytöksiä itseesi.

Vierailija
17/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yrittänyt olla reipas ja iloinen, niin minulla seuraa sitäkin helposti ja äkkiarvaamatta viha, kun tajuan, että ikään kuin teeskentelen iloa, koska en sisimmässäni tunne sitä. Näin pahimpina hetkinä, pikku hiljaa alan toipumaan kun olen ollut hoidossa.(Vaikean masennuksen dg)

Vierailija
18/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistettä. kai sitä on pakko hakea apua. en ole ap enkä minäkään asu suomessa (niinkuin tuo yksi vastaaja)

Vierailija
19/19 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiseen masennukseen kun vielä jotenkin saa revittyä itsensä harrastamaan. Tiedän kyllä hyvin ettei jossain tilassa vaan ollenkaan kykene kuin lepäämään, mutta siis silloin kun on niin ettei huvittaisi mutta saa sisulla piiskattua itsensä liikkeelle niin auttaa lähes aina paremman olon muodossa. Mulla ainakin.