Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rikkaat ovat niin itsekkäitä

Vierailija
02.01.2013 |

eivätkä halua jakaa hyväänsä muillekin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ap tarkoitti, et annettais sen lisäks rahaa!

Vierailija
2/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ne olisi rikkaita, jos ne jakaisi rahojaan muille. Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokevat että köyhyys on heikkous.

Vierailija
4/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rikastuu- rahallisesti. Ne jotka pitävät muitakin tärkeinä harvoin rikastuvat-mutta onneksi heidän elämänsä on usein sitäkin rikkaampaa. Joidenkin mielestä elämän pääasia on raha. Toisten-onneksi joku muu, kuten lämpimät ihmissuhteet. Oman kokemukseni mukaan ne jotka haalivat rahaa, ovat yleensä muuten onnettomia, turvattomia tai sitten ihan vaan ahneita. Koska rahan tekeminen on myöäs aina valinta. Eri asia on tietty kultalusikka p***eessä syntyneet. Tai perineet.

Vierailija
5/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa tuosta Niinistön palkanalennusketjusta

Köyhille (lue luusereille) ei mikään riitä ja kun köyhä saa lottovoiton ei se sitä jaa vaan tuhlaa

Vierailija
6/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin köyhät kuin rikkaatkin, haluaa vaan enemmän itselleen.

Vierailija
7/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kateus vie kalatkin vedestä. Tästä hyvänä esimerkkinä suomalaiset, jotka äänestävät puoluetta joka säätää innokkaasti "solidaarisuus"veron niille, jotka ovat onnistuneet työelämässä. :) Se on hei sitä suomalaista solidaarisuutta: toi pärjää paremmin kuin minä, otetaan siltä pois ja annetaan mulle!

Vierailija
8/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman eri asia, onko veroprosentti 5 vai 50.

Sitä paitsi, jos raadat niska limassa opintoja ja sitten titä, niin miksi pitäisi antaa ilmaiseksi niille, jotka eivät ole tehneet mitään vastaavaa?

Vierailija
9/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen vaativaa työtä 50-60 tuntia viikossa, ammattiani varten olen kouluttautunut peruskoulun ja lukionkin jälkeen vielä yli 10 vuotta.

Sinä makaat himassa, katsot ostos-TV:tä, roikut av:lla ja aktiivisina hetkinä istut hiekkalaatikon reunalla.

Niin miksi minun pitäisikään taas antaa rahani sinulle?

Vierailija
10/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput ovat ansainneet rahansa työllä, johon toki kaikilla köyhillä luusereillakin on lähtökohtaisesti aivan yhtäläinen mahdollisuus, jos vaan sohva ei kutsu liikaa.

Vierailija
11/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväisiä. Kateelliset paskiaiset!

Vierailija
12/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minkälaisia avustuksia. Harva joutuu näkemään nälkää ja asumaan taivasalla, vaikkei tekisi itse yhtään mitään.

Saa ilmaisen koulutuksen ja terveydenhuollon ja sairaskulutkin korvataan melko tarkkaan.

Voiko joku todella valittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi