Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 kk työsuhde CV:ssä jätänkö vai otanko pois?

Vierailija
02.01.2013 |

Minulla oli n. 3 v sitten yksi epäonnistunut työsuhde, olin siellä 3,5 kk ja purin työsuhteen itse koeaikana. Nyt olen ollut lähes 3 v nykyisessä työssäni ja nyt näin kiinnostavan työpaikan.

Jätänkö tuon 3,5 kk työsuhteen CV:hen vai otanko pois? Sitten kuitenkin kysyvät haastattelussa sitä. Mitä teen. Poislähdön syynä siis se, että työpaikka oli ihan kaamea, hullu pomo jne. Mutta eihän sellaista voi sanoa haastattelussa!!

Eli jätänkö vai otanko pois. mitä tekisit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakson töiden välillä?

Vierailija
2/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos se selviää, herätät epäluuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulta edes kysytään siitä työstä mitään.

Vierailija
4/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauankin työttömänä ennen nykyistä tämän lyhyen pätkän jälkeen?

Sano vaan että vaihdoit parempaan työhön ja kiinnostavampaan paikkaan.

Vierailija
5/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaisin työn CV:hen. Jos haastattelussa kysyvät, sanoisin, ettei työ vastannut odotuksiasi. Ei kai sinun tarvitse sen kummemmin alkaa mustamaalata entistä pomoasi, kyllähän asian voi muotoilla diplomaattisemminkin. Välttämättä eivät edes ihmettele lyhyttä työsuhdetta, onhan noita pätkätöitä monillakin.

Vierailija
6/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haastattelussa sitten sanoisi, että olin muutaman kuukauden yhdessä työpaikassa, joka ei vastannut odotuksiani.. plaah. joo, kuullostaa epäilyttävältä.

Eli kai se on paras laittaa siihen cv:hen. Ajattelin vain, että se juuri herättää epäilyksiä, mitäs toi vaan 3,5 kk siellä oli.. ei kutsuta haastatteluun kun on niin epäilyttävä. Ja mitä sitten sanon lähdön syyksi, jotain epämääräistä työ ei vastannut odotuksiani..

Vierailija
7/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritä se sitten selittää parhain päin. Työ ei ollut sopiva, koska....

Vierailija
8/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan kysyy mitään, lyhyet työsuhteetkin ovat ihan tavallisia.

Vierailija
9/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauankin työttömänä ennen nykyistä tämän lyhyen pätkän jälkeen? Sano vaan että vaihdoit parempaan työhön ja kiinnostavampaan paikkaan.

olin työttömänä vain pari viikkoa kun etsin koko ajan uutta työtä. En voi mitenkään sanoa, että vaihdoin parempaan, kun on niin selkeästi "huonompi" duuni tämä nykyinen...

Vierailija
10/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille, pidän sen siellä cv:ssä ja selitän parhain päin, eipähän sitten tarvitse selitellä jälkeenpäin.

Kiitos vastauksistanne!

Vierailija
11/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menit sinne tekemään parin kuukauden sairasloman sijaisuuden, jos nyt oikein rupeavat sitä kyselemään. Mun mielestä siitä on jo niin kauan aikaa että tuskin tarttuvat tuollaiseen.

Vierailija
12/12 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin siihen, että firmassa x vuodet 2008-2009 ja sitten nykyisessä 2009-

Jos nyt sitten tarkat päivämäärät jostain syystä tulisi puheeksi ja ihmeteltäisiin aukkoa, sanoisin, että siinä oli yksi lyhytaikainen työsuhde ja selostaisin lyhyesti, että työ ei ollut sitä mitä luvattiin.

Onkohan ollut sama paikka kuin mulla oli, työ oli jotain ihan muuta kuin ilmoituksessa tarjottiin, pomo oli huutava hullu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan