Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ratkaista tämä ongelma miehen kanssa?

Vierailija
01.01.2013 |

mieheni opiskelee ammattikorkeassa, haki aikoinaan paikkaa ihan vaan testatakseen pääseekö sisään (ei ole ns. koulunpenkillä istuva lukijatyyppi) kun ei töitä saanut otti hän opiskelupaikan vastaan,joten rahantuonti taloon jäi minun harteilleni. Mieheni tietää että minäkin haluaisin opiskella ja antaisin mitä vaan että pääsisin koska se vie taas muutaman vuoden ja lykkää esim. perheen perustamista minkä myös haluaisin aloittaa ajoissa. :/ tilanne on johtanut siihen että minä käyn töissä hammasta purren koska mieheni ei halua meidän opiskelevan yhtäaikaa, toisinsanoen hän ei halua luopua elintasostamme,mistä minä voin ihan hyvin tinkiä että valmistuisimmekin joskus parempipalkkaisiin töihin.. odotanko tosiaan vuosia että on minun vuoroni ja valmistun vasta.... joskus, ehkä hamassa tulevaisuudessa? kurjuus :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehesi ei voi vaatia sinua käymään työssä. Pahimmassa tapauksessahan hän ottaa sinusta eron kun itse valmistuu... Varsinkaan jos sinulla ei ole vielä ammattikoulutusta, on hullua vaatia sinua osottamaan. Ei sitä lastetekoakaan kannata ikuisesti lykätä.

Vierailija
2/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on paljastunut täysin vääräksi mitä kuvittelin. eihän mies suoraan kiellä, jos otan asian puheeksi marmattaa sitä että sitten ollaan aina rahapulassa.. vaikka kaikki muut lähipiirissä kannustaa että se nyt on vaan muutama vuosi ja sitten pääsette töihin.. niimpä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista oikein voi vaatia. Onnistuuko työnteko ja opiskelu yhtä aikaa?

Vierailija
4/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä töitä koulun ohella,ei kuulemma auta kun ei ole varmaa saanko töitä sieltä opiskelupaikkakunnalta (ja ihan varmasti saisin)

ap

Vierailija
5/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sinäkin opiskelupaikkaa ja teette molemmat osa-aikatöitä. Naisen pitäisi muutenkin opiskella ensin, koska hän on todennäköisemmin poissa opinnoista tai työelämästä, kun lapsia syntyy. Muutenhan hän ei ehdi kerryttää juurikaan eläkettä.

Vierailija
6/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei eläke kerry,koska haluan perheenkin jossain vaiheessa. :( taidampa vain koittaa onneani ensihaussa

ap

Vierailija
7/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vastuunkantoa. Saat koulutettuna paremminpalkattua työtä. Mitä nuorempana opiskelet, sen parempi.

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme