Hankala työntekijä.Ei itse ymmärrä, että hänessä on asennevika!
Ihmeellisiä ihmisiä hakeutuu hoitsuiksi! Omia ongelmia tuovat potilaille,jotka on tulleet paranemaan,niin olen saanut antaa varoituksia,ylihoitsu kun olen,muutamalla kerralla että kohta tulee työpaikan vaihto eteen,jos kiukuttelu ja suoranainen kiusanteko vakavasti sairaille ei lopu.Perusteetonta lääkkeiden yliannostelua,ruokaa ei ole tarjoiltu/liian kylmänä jne.Ei pitäisi olla niin vaikeaa olla sotkematta omia asioita potilaisiin.Sen lisäksi kiusaamista potilaan tiedoilla jossa yksi hoitaja kertoo muille ja tulevat vuoronperään haukkumaan potilasta.Näin meillä Turussa!
Kommentit (5)
Ylihoitsut ei kirjottele täällä, en millään jaksa uskoa että oma esimieheni tuli tänne kirjottelemaan varsinkaan tuollaisilla kieliasulla.
Ihmeellisiä ihmisiä hakeutuu hoitsuiksi! Omia ongelmia tuovat potilaille,jotka on tulleet paranemaan,niin olen saanut antaa varoituksia,ylihoitsu kun olen,muutamalla kerralla että kohta tulee työpaikan vaihto eteen,jos kiukuttelu ja suoranainen kiusanteko vakavasti sairaille ei lopu.Perusteetonta lääkkeiden yliannostelua,ruokaa ei ole tarjoiltu/liian kylmänä jne.Ei pitäisi olla niin vaikeaa olla sotkematta omia asioita potilaisiin.Sen lisäksi kiusaamista potilaan tiedoilla jossa yksi hoitaja kertoo muille ja tulevat vuoronperään haukkumaan potilasta.Näin meillä Turussa!
Jos olet oikeasti ylihoitaja, sinun pitäisi esimiehenä puuttua alaisesti toimintaan. Joten olet vain työkaveriisi tympääntynyt kirjoitustaidoton määräaikainen. Piste.
avauksen tekijä on nk. palstahullu, älkää ottako sen juttuja vakavasti.
pistää huomenna eteenpäin alaisestaan.Siinä sulle palstahullutta kerrakseen!
mutta en usko että olet "ylihoitsu" eli osastonhoitaja tai ylihoitaja (joka ei edes tapaa rivihoitajia juuri koskaan). Kirjoittaakin osaisit, jos olisit ylihoitaja.
T: rivi-sh