Onko oikeasti perheitä, joissa lapsen isä on salaa joku muu?
Kommentit (6)
tedstin tulos oli että 50 v lapsensa ei olekaan hänen lapsi.
Että näin.Meillä oli seksisuhde "jokkeen" ja siitä syntyi tumma tyttö.Tyttö on kuin isänsä.Isot silmät ja tulinen luonne.Ei siinä mitään,veljensä on virallisesti paperilla isä.
yhden. Olin samalla kurssilla raskausaikana ja äiti itse kertoi. Ultrassa oli ollut jotain vaikeuksia salata hedelmöityshetki aviomieheltä, hän kun oli silloin usean viikon työmatkalla ulkomailla. Emme ole tekemisissä enää,, joten en tiedä tietääkö mies asiasta nyt. Lapsi on jo pian täysi-ikäinen.
tälle lapselle? Ja miten tilanne alunperin mennyt tuollaiseksi?
että lapsen isä on tää verikokeen antaja,toki en tiedä,voiko veljeltä tulla sama tulos.Jos siis velejeksillä sama veriryhmä,mutta isä on nyt tiedossa.Ei oo tarvinnut mitään salailla.
yhden. Olin samalla kurssilla raskausaikana ja äiti itse kertoi. Ultrassa oli ollut jotain vaikeuksia salata hedelmöityshetki aviomieheltä, hän kun oli silloin usean viikon työmatkalla ulkomailla. Emme ole tekemisissä enää,, joten en tiedä tietääkö mies asiasta nyt. Lapsi on jo pian täysi-ikäinen.
kaikki muut tietää, paitsi lapsi itse ja sisarpuolensa. Mieheni siis on isänä eksänsä lapselle. Lapsen oikea isä ei ole ikinä lasta nähnytkään. Sääliksi käy lapsi, kun asianlaita hänelle joskus selviää. Mun mielestä typerää edes ryhtyä tuollaiseen. Voihan sitä olla muutenkin tärkeä ihminen, tarvii alkaa isää esittää...