Onko mitään nettisivustoa, missä voisi etsiä kohtalotovereita, jos elämä kolhinut pahasti?
Kommentit (6)
haaskalinnut kaartelevat ja etsivät sopivaa saalista.
Varuillaan kannattaa olla, vaikka luulisi löytäneensä turvallisen sopen. Minä en ole netistä vielä löytänyt turvallista soppea. Suosittelen irl-elämää ja vertaistukea.
Olen persoonallisuuhäiriöisen uhri ja yritän toipua. En tunne muita, joilla olisi sama tilanne, enkä pääse terapiaankaan.
Olis tarjota vertaistukea, mutta ei tuossa asiassa, että elänyt persoonallisuushäiriöisen kanssa. Kelpaisko joku muu jolla ollut yhtä sun tätä? Onko välttämätöntä, että ollut samankaltainen ongelma vai voisko olla hyväkin, että eri ongelmia.
Jos olisin sun tilanteessasi, niin saattaisin itse alkaa kirjoittaa julkista päiväkirjaa - blogia - omasta tilanteestani ja tekisin itsestäni sen aloitteentekijän. Siinä sulla olisi hääräämistä ja paikka, jossa selvittää kaikki asiasi. Selvittelet joitakin "yksityiskontia" jollakin tavalla ja kerrot selvityksestäsi sitten "koko maailmalle".
Pääsetkö terapeutin puheille? Mikäli tilanne on akuutti, nopein tapa saada apua on soittaa Palvelevaan puhelimeen. Olen itse turvautunut hädissäni sinne kaksi kertaa. Siellä pystyvät myös löytämään sinua lähelläsi olevan auttavan tahon.
Netistä löytyy kyllä ihan asiallisiakin sivustoja. Käytä hakutoimintoja. Narsistien uhreilla on omansa, samoin lapsensa menettäneillä, Käpy.
Rohkeutta ja voimia sinulle tähän vuoteen! Kaikki kääntyy kyllä hyväksi.
elämä on kolhinut pahasa avautua asiasta.