KIIRE! Millaiset farkut ovat nyt muotia?
Farkkusostoksille suuntaan huomenna, enkä ole ostanut farkkuja vuosiin. Millaiset on nyt in? Haluaisin sellaiset. Ikää minulla on 40v.
Kommentit (7)
Eli Levi's Curve ID. Sun mitat otetaan myymälässä ja saat just oikein istuvat farkut. Mallin ja värin voit tietysti valita.
Kiitos! Osuit päätelmässäsi nappiin, koska mietin jo lahkeen leveyttä, etten nyt ihan mummomallia osta. Eli pitääkö olla suorat vai alaspäin levenevät vai alaspäin kapenevat jne. Taisin ostaa viimeiset farkkuni joskus vuonna 2004 tai 2005. Ne ovat kokoa 28 tuumaa, eivätkä mahdu enää päälle.
Kiitos vinkistä, tuohan kuulostaa farkunostajan unelmalta tuo Leviksen curve ID-malli.
melko tasaväriset, tummansiniset tai mustat, kapealahkeiset.
Ei siis leveneviä lahkeita. Eikä varsinkaan mitään keinotekoisesti kulutettuja tai revittyjä, blingbling-strasseilla tms. jutuilla koristeltuja aikuiselle naiselle.
Nykyään löytyy todella kivoja normaalilla ja jopa korkealla vyötäröllä varustettuja farkkuja jotka sopivat ehkä lantiofarkkuja paremmin aikuiselle naiselle.
Niin ja lähes kaikki farkut ovat nykyisin stretch-farkkuja. Osta todella tiukat, koska ne antavat käytössä periksi. Kysy myyjältä apua oikean koon kanssa!
Olen yli kolmekymppinen äiti-ihminen ja ostin juuri Stockan One waysta aivan ihanat Cheap Monday-merkkiset, kapeat, tasaväriset tummansiniset, korkeavyötärölliset farkut. Tietämättä vartalotyyppiäsi, voin joka tapauksessa suositella. :)
Mene sellaiseen liikkeeseen jossa saat henkilökohtaista palvelua esim. juuri Stockan One way, pienemmät erikoisliikkeet tai vaikkapa JC.
Kaikki on muotia, kunhan istuu hyvin. Voi olla slimfit, bootcut, boyfriend-style tai loose...ihan mitä vain. Itse tykkään Dieseleistä.
ja tuntuvat mukavilta.
Jos olet normaalikokoinen ihminen niin kaupoista ei löydykään epämuodikkaita farkkuja. Se oli silloin 80- ja 90- luvuilla, kun vain tietyn tyyppiset farkut oli muotia. Nyt ei ole niin tarkkaa.