Miksei, oi miksei se oikea vain tule vastaan...
Miksei se vain tule vastaan jossain kaupungilla. Katsottaisi toisiamme, hymyiltäisi, alettaisi jutella luontevasti ja hetken päästä tuntuisi kuin oltaisi tunnettu jo kauemminkin.
Kommentit (6)
Minä: Moi.
Hän: Tä?
M: Niin että moi vaan.
H: Moi... siis tunnetaanko me jostain?
M: No eei, ajattelin vaan...
H: Aha.
Miksei se vain tule vastaan jossain kaupungilla. Katsottaisi toisiamme, hymyiltäisi, alettaisi jutella luontevasti ja hetken päästä tuntuisi kuin oltaisi tunnettu jo kauemminkin.
kuten minullekin tuli. Vaikka ensireaktioni olikin ennemmin käsilaukulla korville -tyyppiä. No, en onneksi lyönyt ja yhdessä ollaan nyt oltu yli 15 vee.
Minua vastaan mieheni tuli kun lakkasin etsimästä - niinkin olen kuullut väitettävän, että kova haku karkottaa. Jos ei kerran tähän asti ole tärpännyt, koeta täyttää elämäsi kaikella mistä pidät niin että viihdyt ilman miestäkin. Et ainakaan menetä mitään :) Tsemppiä!
hän tuli tiellä vastaan, hymyili, ja tuntui heti kuin olisin aina tuntenut hänet.
H: Aha.
Keksi jotain vähän raflaavampaa siihen alkuun, toi moi on aika käytetty kuitenkin. :)
H: Aha.Keksi jotain vähän raflaavampaa siihen alkuun, toi moi on aika käytetty kuitenkin. :)