Treffipalstalla tuli tällainen
"Sinulla näyttäisi olevan perusasiat kohdalla. Hyväksyttävä ulkonäkö, ei lapsia ja kokopäiväinen työ.
(...)
Tapaaminen, mikäli se tulee, tapahtuu tällä viikolla. Enempää aikaa en käytä nettikirjoitteluun ja tiedät hyvinkin että siihen on täysin asialliset perusteet."
Mitä pitäisi tuosta ajatella? Olen 33-vuotias nainen, ja mies hiukan vanhempi.
Kommentit (35)
"Sinulla näyttäisi olevan perusasiat kohdalla. Hyväksyttävä ulkonäkö, ei lapsia ja kokopäiväinen työ.
(...)
Tapaaminen, mikäli se tulee, tapahtuu tällä viikolla. Enempää aikaa en käytä nettikirjoitteluun ja tiedät hyvinkin että siihen on täysin asialliset perusteet."
Mitä pitäisi tuosta ajatella? Olen 33-vuotias nainen, ja mies hiukan vanhempi."Kiitos hyväksyttävän pituisesta ja keskinkertaisesta, mutta riittävän informatiivisesta viestistä.
Vastaukseni on seuraava. Tapaaminen: ei tule.
Enempää aikaa en käytä vastaukseeni, olet varmasti tietoinen, että sille on erittäin asialliset perusteet.
Loppu."
(...)
Mitä pitäisi tuosta ajatella? Olen 33-vuotias nainen, ja mies hiukan vanhempi.hyvä vastaus!
"Kiitos hyväksyttävän pituisesta ja keskinkertaisesta, mutta riittävän informatiivisesta viestistä.
Vastaukseni on seuraava. Tapaaminen: ei tule.
Enempää aikaa en käytä vastaukseeni, olet varmasti tietoinen, että sille on erittäin asialliset perusteet.
Loppu."
Ihan kuin tämä mies nyt olisi joku jumalan lahja, jonka kanssa neito armosta EHKÄ pääsee treffeille, jos osaa vastata oikein.
Noin ylimieliselle paskalle en vastaisi yhtään mitään.
Naisilla joksekin täysin normaali asenne treffipalstoilla... kokemusta on...
kerrotte mitä vikaa asseissa on?
Riippuu assesta, mutta täällä AV:lla on aina tiettyjä trendi diagnooseja.
Tämä tarkoittaa siis, että kaikki hieman erilaiset ihmiset ovat automaattisesti narsisteja ja hyvänä kakkosena asseja, joskus molempia.
Olemme kirjoitelleet kaksi viestiä,ja tämä teksti on hänen viimeisimmästä viestistä;
"Mun pitäisi alkaa karsimaan teitä Penelope-ehdokkaita
nyt aika rankalla kädellä vähemmäksi. Aika moni on
saanut jo potkun persuuksiin ja rumimmat sekä 45
vuotiaat tai yli hätistelty jo pois.
Sun kohdalla mulla raksuttaa tyhjää.
Ei olla montaa viestiä vielä vaihdettu ja olen vaan
yhden kuvan Sinusta nähnyt. Pitäisikö mun sen
perusteella tehdä päätös?"
Mies on vaikuttanut asialliselta noin muuten,joten laitoin kauniisti viestiä että jättäydyn vapaaehtoisesti tästä joukosta pois.En pidä siitä,että käyttää sanoja "rumat ja vanhat",noin karrikoiden.Mies on kuvan perusteella kyllä tosi komea,jopa niin etten tohtisi edes treffeille mennä kun tulisi itsetuntopaineita:)
tituleeranneen mieshenkilön kanssa, joka etsi jotain todella naisellista naista ja etukäteen haukkui jonkun edellisen treffikumppaninsa, joka oli ollut "tonnikeiju", sanoin että tuollainen on äärimmäisen loukkaavaa kaikkia naisia kohtaan.
Minäkin kuulemma kerran täytin erään miehen kriteerit, ilmoitti samalla että hänellä on todella tiukat kriteerit naiselle.
Valitettavasti ilmoitti tämän vasta kun olimme jo enemmän keskustelleet, en olisi hukannut aikaani jos olisin heti tiennyt miten tarkka oli noiden kriteeriensä ja kaiken muunkin suhteen. Luettelikin ne sitten siinä yhteydessä minulle (enkä muuten täyttänyt kaikkia, mies oli osan asioista kuvitellut). Vain yhden asian halusi varmistaa, nimittäin tissieni koostumuksen, hän kun ei kuulemma pitänyt liian höttöisistä tisseistä vaan rintojen tulisi olla erittäin kiinteät.
Että sellaisia aarteita tuolla on naista odottamassa.
on kyllä ihan ykköskriteeri :)
Mr Darcy halusi naisen, joka pitää korkokenkiä...
Mutta mä oonkin tämmönen tossukka, joka kaipaa sitä, että joku muu sanoo missä kaappi seisoo..