Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden viikon päästä haen saikkua äitiyslomaan alkuun asti

Vierailija
31.12.2012 |

Vaikka nyt on vasta rv23+3.

Ei vaan kestä nuppi eikä kroppa enää.

Juu, tottakai työkaverit auttaa nostoissa ym.. Niin, heti kun "ehtivät", eli saavat kahvinsa juotuu ja juoruiltuu loppuun.

Ja sit tullaan sellaisella asenteella että huhheijaa...



Nostin sitten itse tänään, vaikkei pitäisi, koska en jaksanut odottaa, ja asukkaani halusi kahvia, olikin mennyt muutenkin yli kahviajan edellämainitun henkilökunna kahvittelun takia, ja nyt onkin sitten taas selkä kipeänä.



Minua ei haittaa yhtään vaikka menetän maineeni firmassa enkä saa enää ikinä enää sieltä töitä, koska noi ihmiset on vaan niin vittupäitä että on vain helpotus päästä pois sieltä.



Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat saada päivän tai kaksi, sitten taas työkokeilu, edelleen supistaa nostoissa, no kaksi päivää saikkua lisää, työkokeilu, edelleen supistaa...Mä menin noin kaksi kuukautta. Kiva työnantajalle, kun ei voinut hankkia sijaista kun koko ajan olin muka tulossa taas töihin.

Vierailija
2/2 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat saada päivän tai kaksi, sitten taas työkokeilu, edelleen supistaa nostoissa, no kaksi päivää saikkua lisää, työkokeilu, edelleen supistaa...Mä menin noin kaksi kuukautta. Kiva työnantajalle, kun ei voinut hankkia sijaista kun koko ajan olin muka tulossa taas töihin.


Sain mä edellisessäkin raskaudessa saikkua kun selkä oli paskana.

Kun ei se oikein parempaankaan kuntoon mene raskauden edetessä.

Ja ksoka on sama neuvola, ja sama lääkäri, ja sama ongelma niin ei ole oikein syytä miksei nytkin kirjoittaisi saikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla