Paras kanava myydä irtaimistoa?
Tulot tippuu muutamaksi kuukaudeksi, mutta kulut ei. Ajattelin hoitaa homman ja myydä nurkista ylimääräiset roinat pois. FB:ssä en ole, mikä siis paras väylä pistää tavaraa myyntiin? Tori vai huutia vai molemmat? Mitä minnekin?
Olis rattaat, triptrap-tuolia, syöttötuolia, sänkyä, pöytää, valaisinta, vaatetta jne.
Kommentit (7)
ainakin mulla toiminut paljon paremmin kuin huuto.net. Tavara on mennyt todella nopeasti kaupaksi ja ostajat ovat olleet pääasiassa luotettavia. Huuto.netin käyttöehdotkin ovat muuttuneet, ilmaiseksi et voi myydä osta heti -tuotteita lainkaan. Torissa taas saat parhaimmillaan tavaran myytyä samana päivänä.
ainakin mulla toiminut paljon paremmin kuin huuto.net. Tavara on mennyt todella nopeasti kaupaksi ja ostajat ovat olleet pääasiassa luotettavia. Huuto.netin käyttöehdotkin ovat muuttuneet, ilmaiseksi et voi myydä osta heti -tuotteita lainkaan. Torissa taas saat parhaimmillaan tavaran myytyä samana päivänä.
huutista just kattelin, että taas muuttuu. Kauppaa olen tehnyt viimeksi vuosi sitten ja aika hiljaista oli. Luulenpa että koitan ensin torin kautta. Saa laittaa suoran hinnan kaikelle. Kirppareilta varastellaan niin paljon että sinne ei huvita viedä kuin jotain halvempaa juttua.
ap
Kannattaa seurata sieltä myös niitä ostetaan ilmoituksia. Itse olen myynyt mitä kummallisempaa tarvitsevalle.
Toki omatkin myynti-ilmoitukset ovat tuoneet tulosta.
Joten sinne....
eli huuto