Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa!! Miehen eksä lykkäs äsken ilman ennakkovaroitusta pentunsa meille yöhoitoon,koska

Vierailija
31.12.2012 |

tuli yhtäkkiä "pakollinen meno"! Hänet tuntien uudenvuoden bileet siis.. Ärsyttää, meillä oli suunnitelmia myös, tapaamissopparin mukaan isäviikonloppu vasta ens viikonloppuna. Oltiin jo ehditty ottaa pohjia vaan se ei tätä mammaa tuntunu haittaavan, nopeesti kippas muksun isälleen joka on ihan kykenemätön välillä sanomaan EI. Tässä nyt sit pallistellaan 2-veen kans, oisko ihan törkeetä jättää äijä muksuineen itekseen ja mun lähtee baariin/kavereille,kuten oltiin suunniteltu?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan ydinperheen äiti. Mutta kyllä mua ottais päähän jos ollaan sovittu joku meno ja lapsille hoitopaikka. Menoiltana oltaisiin valmistauduttu lähtöön ja hoitaja kiikuttaisi lapset "ilman syytä" kotiin. Tuskinpa tuossakaan ap:n tapauksessa olisi mitään ongelmaa, jos äiti olisi etukäteen sopinut tuovansa lapsen.

Mutta ap:n kielenkäyttö viatonta lasta kohtaan on karseaa! Näkee että on todella nuoresta ihmisestä kyse.

Vierailija
42/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun lapsiani pennuiksi, penikoiksi, poikasiksi jne. jatkuvasti joten ollaanko me nyt sit AP;een kanssa suomen pahimmat ihmishirviöt? =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kaikki tosikot liikkeellä tänään? Minä kutsun lapsiani pennuiksi, penikoiksi, poikasiksi jne. jatkuvasti joten ollaanko me nyt sit AP;een kanssa suomen pahimmat ihmishirviöt? =D

Se ei ole haukkumasana, vaikka täällä palstalla sitä aina kauhistellaan

Vierailija
44/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kakara on ihan normaali nimitys lapsesta

Vierailija
45/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessasi lähtenyt baariin ja mies on lopettanut juomisen siihen ja ollut lapsensa kanssa + hoitanut homman kotiin.

Vierailija
46/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin rakas, suloinen ihana 2v trintsessa. Aina mielellään hänet otetaan luoksemme, kunhan siitä on sovittu = tiedetään etukäteen, milloin on neiti tulossa. Nyt tilanne se, et oltiin jo molammat ehditty juoda, oltiin lähdössä etkoille kaverien luo ja sieltä baariin, kun miehen eksä rimputtaa ovikelloa ja suoraan miehen syliin lykkää penskan(anteeksi, lapsen) ja suunilleen juoksee paikalta. Kyllä mua ärsyttää. Sovittiin nyt,et lähden yksinäni viihteelle ja mies jää viettämään laatuaikaa tyttärensä kans. Ei se silti oo sama asia :( Kuin uusi vuosi yhdessä. Kyllä tämä lapsi rakastettu silti on, siitä ei huolta. Ärsyttää vaan äitinsä asenne, et me ollaan 24/7 valmis lapsenhoitopalvelu, vaikka sopimukset on erittäin selkeät..Toiseen suuntaan taas se itse ei jousta niistä yhtään.ap

Vierailija
47/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi uskalsin tehdä miehen kanssa yhteisen lapsen ja nykyään olen minäkin kotona kun miehen lapsi dumpataan meille. Aina on tervetullut.

Vierailija
48/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä lakkaa nyt kännäämästä ja hoitaa lastaan. Te muut voitte häipyä.

Vierailija
49/49 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset