Vituttaa!! Miehen eksä lykkäs äsken ilman ennakkovaroitusta pentunsa meille yöhoitoon,koska
tuli yhtäkkiä "pakollinen meno"! Hänet tuntien uudenvuoden bileet siis.. Ärsyttää, meillä oli suunnitelmia myös, tapaamissopparin mukaan isäviikonloppu vasta ens viikonloppuna. Oltiin jo ehditty ottaa pohjia vaan se ei tätä mammaa tuntunu haittaavan, nopeesti kippas muksun isälleen joka on ihan kykenemätön välillä sanomaan EI. Tässä nyt sit pallistellaan 2-veen kans, oisko ihan törkeetä jättää äijä muksuineen itekseen ja mun lähtee baariin/kavereille,kuten oltiin suunniteltu?
Kommentit (49)
Teillä on siellä nyt parivuotias, jonka kanssa kukaan ei halua olla tänään. Miltä se, ap, sinusta tuntuu?
Sinun pitää nyt miettiä, haluatko olla illan miesystäväsi vai kavereittesi kanssa. Voit tehdä ihan miten haluat.
tyrkätä lapsi etukäteen sopimatta teille, kun kerran olitte jo muuta suunnitelleet. Toisaalta jos asiaa ajattelee lapsen kannalta, niin äiti teki sille jo niin ikävästi, että onneksi isä paikkaa tilanteen ja on lapsen kanssa kotona. Ymmärrän myös sen, että sinua suututtaa, eihän lapsi ole sinun, ja on hyvin vaikea asettua vanhemman asemaan jos itsellä ei ole lapsia.
Mitäs jos sinä lähtisit sinne illanviettoon yksin, mutta älä sillä asenteella, että paska mies kun otti pentunsa hoitoon, vaan ajateleen että onpa sinulla hyvä mies, kun on niin hyvä isä että suostuu perumaan etukäteen suunnitellun menon näin lyhyellä varoitusajalla, jotta lapsi ei joudu sekä äitinäsä että isänsä hylkäämäksi uudeksi vuodeksi. Hänestä tulee varmaan hyvä isä sinunkin lapsillesi, jos joskus siihen asti menette.
Hyvää iltaa teille kaikille!
Teillä on siellä nyt parivuotias, jonka kanssa kukaan ei halua olla tänään. Miltä se, ap, sinusta tuntuu?
Sinun pitää nyt miettiä, haluatko olla illan miesystäväsi vai kavereittesi kanssa. Voit tehdä ihan miten haluat.
Juu, mies olen ja uusi vuosi yksin. Voi kun olisikin ex "kipannut" lapsen mulle, niin olisin ollut iloinen, ettei tarvitse yksin olla. Tätä vaihtoehtoa tarjosinkin, että olisin lapsen kanssa tänään, mutta halusi itse olla, kun minulla oli viikonloppuna.
Kaikkien vastaajien mielestä on oikein ja hienoa, että lapsen äiti päätti ilman varoitusta tai sopimusta lykätä lapsen pois tieltään, välittämättä, että pohjia oli jo otettu? Toivottavasti lapsi päätyykin enemmän aplle ja isälleen, taitavat olla se vastuullisempi osapuoli tässä asetelmassa.
Ap, ymmärrän harmistuksen. Oikeat vanhemmat eivät käyttäydy kuten lapsen äiti tässä teki.
Kaikkien vastaajien mielestä on oikein ja hienoa, että lapsen äiti päätti ilman varoitusta tai sopimusta lykätä lapsen pois tieltään, välittämättä, että pohjia oli jo otettu? Toivottavasti lapsi päätyykin enemmän aplle ja isälleen, taitavat olla se vastuullisempi osapuoli tässä asetelmassa.
Ap, ymmärrän harmistuksen. Oikeat vanhemmat eivät käyttäydy kuten lapsen äiti tässä teki.
Ei tietenkään tehnyt lapsen äitikään oikein, mutta ottaa kupoliin lukea täältä kerta toisensa jälkeen aloituksia, joissa äitipuoli kirjoittaa lapsesta ihan kuin hän olisi vain tuon bioäidin lapsi, ei ollenkään isän. Ihan liian usein näistä lapsipuolista kirjoitetaan siihen tyyliin, että ne nyt vain ovat häiritsemässä äitipuolen ja isän yhteistä elämää.
Olen rakastava onnellisessa avioliitossa elävä äiti, joka kutsuu omia pieniä apinoitaan pennuiksi. Ja naapurinkin. Rakkaudella.
Kaikkien vastaajien mielestä on oikein ja hienoa, että lapsen äiti päätti ilman varoitusta tai sopimusta lykätä lapsen pois tieltään, välittämättä, että pohjia oli jo otettu?
Olen rakastava onnellisessa avioliitossa elävä äiti, joka kutsuu omia pieniä apinoitaan pennuiksi. Ja naapurinkin. Rakkaudella.
silloin kun on sovittu!!Ja välitetään kyllä. Mutta ärsyttää kun lapsen äiti on niin itsekäs ja sen temppujen mukaan pitää aina mennä, vaikka sopimukset sanos mitä. apVoi kun joku ampus sut!
Sillehän on tärkeämpää lähteä ryyppäämään, viis lapsesta.
"kipataan" surutta toiselle, sen kummemmin varoittamatta.
Meillä on välimatkaa vajaa 10 km, asutaan eri kaupungeissa, mutta välillä ex joutuu lähtemään aikaisin työmatkalle ja ei voi viedä lapsia kouluun klo 6 ja jättää niitä pihalle kunnes ovet aukeaa.
Vähintään kuukausittain otetaan yhteyttä puolin sun toisin ja aina, 100 % on onnistunut tämä.
Mä kun täytin 25 v, en enää pitänyt uutta vuotta kovinkaan erikoisena juttuna. Ollaan tietty juhlittu, jos on ollut jotain juhlia, mutta nytkin ihan verkkareissa ollaan.
Tollanen uuden vuoden pakko juhliminen ei enää sovi äiti-ikäisille.
Sinä saat viettää laatuaikaa miehesi lapsen kanssa ja lapsen oma äiti pitää vapaailtaa lapsen seuraa tärkeämpänä. Surullista.
Voi kun joku ampus sut!
Sillehän on tärkeämpää lähteä ryyppäämään, viis lapsesta.
Paitsi ilmeisesti isälle!
Ja Kaikkien vastaajien mielestä on oikein ja hienoa, että lapsen äiti päätti ilman varoitusta tai sopimusta lykätä lapsen pois tieltään, välittämättä, että pohjia oli jo otettu? Toivottavasti lapsi päätyykin enemmän aplle ja isälleen, taitavat olla se vastuullisempi osapuoli tässä asetelmassa.
Mä kun täytin 25 v, en enää pitänyt uutta vuotta kovinkaan erikoisena juttuna. Ollaan tietty juhlittu, jos on ollut jotain juhlia, mutta nytkin ihan verkkareissa ollaan.Tollanen uuden vuoden pakko juhliminen ei enää sovi äiti-ikäisille.
Sinä saat viettää laatuaikaa miehesi lapsen kanssa ja lapsen oma äiti pitää vapaailtaa lapsen seuraa tärkeämpänä. Surullista.
..ettei meillä ole eksiä, nyksiä, tulevia eksiä ja kaikille jälkeisiä.
Yksi ukko (20 vuotta ollut), yksi tenava (ei perintöriitoja, ei sisaruusriitoja, vaan kivoja serkkuja korvikkeena).
Kyllä elämä voi olla helppoa. Harkitsevilla ihmisillä. Jos lapsi on vasta 2 vuotias, miksi yhdyit sälliin?
Itse olen ihan ydinperheen äiti. Mutta kyllä mua ottais päähän jos ollaan sovittu joku meno ja lapsille hoitopaikka. Menoiltana oltaisiin valmistauduttu lähtöön ja hoitaja kiikuttaisi lapset "ilman syytä" kotiin. Tuskinpa tuossakaan ap:n tapauksessa olisi mitään ongelmaa, jos äiti olisi etukäteen sopinut tuovansa lapsen.
Minäkin kutsun omia lapsiani pennuiksi kun olen vihainen tai harmistunut, ei se mikään iso juttu ole.
Ymmärrän oikein hyvin ap:n harmistuksen kun suunnitelmat menivät mönkään.
Lähde juhlimaan ja pidä hauskaa =)