Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luontaistuotteita/vitamiineja rytmihäiriöihin?

Vierailija
31.12.2012 |

Olen kärsinyt nyt viimeiset 6kk ärsyttävistä rytmihäiriöistä. Tuntuu kuin jokin muljahtais kovaa rinnassa, sit ei saa henkeä 1-2 sek ja tulee outo tunne rintaan. Joku sanoi että ne on vaarattomia lisälyöntjä. Olen urheilullinen 28w mies, en tupakoi ja olen hyväkuntoinen.

Menin asiasta lääkäriin ja siellä todettiin EKG normaaliksi, vaikkakin leposyke oli vähän koholla. Sitten vielä sydämen rasituskoe polkupyörällä lääkärin valvonnassa ja siinäkään ei näkynyt mitään. Lääkäri sanoi että stressistä johtuu ne.

Lisäksi olen kärsinyt paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuushäiriöstä. Olen kova murehtimaan ja tutkailemaan itseäni ja kuulostelemaan aina itseäni jos tuntuu jossain jotenkin oudolle. Kova stressi oli syksyllä töissä ja sain rytmärin ja siitä seuras paniikkikohtaus. Näin tapahtui useasti.

Ja eräskin ilta, vaikka olin sohvalla ja makailin rauhassa niin tuli useita muljahduksia vartin sisällä ja siitä seurasi paniikkikohtaus. Ne vaan jatkuu ja jatkuu vaikka sain lääkkeetkin noihin paniikkeihin (cipralex 10mg).

Onko olemassa jotain luontaistuotetta tai vitamiinia jota kannattais syödä jotta niitä ei ehkä tulisi niin usein?

Miksi niitä rytmäreitä vaan tulee ja tulee? Tulen hulluksi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia?

Vierailija
2/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsitkö nestehukasta?

nämä asiat ainakin tekevät rytmihäiriöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tukee lihaksia, hermoja ja sydäntä (=myös lihas)

hyvä että olet käynyt lääkärissä ja hellitä ihmeessä, kun noin rajusti oireilet ja vielä töistä. elimistö tietysti potkii takaisin ja sitä kestää aikansa. ota nyt ihan iisisti ja helli itseäsi, oikeasti. hyvää uuttaa vuotta sulle.

Vierailija
4/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tukee lihaksia, hermoja ja sydäntä (=myös lihas)

hyvä että olet käynyt lääkärissä ja hellitä ihmeessä, kun noin rajusti oireilet ja vielä töistä. elimistö tietysti potkii takaisin ja sitä kestää aikansa. ota nyt ihan iisisti ja helli itseäsi, oikeasti. hyvää uuttaa vuotta sulle.

lisään vielä, että mulla auttoi nuo orapihlajatipat, mutta ole varovainen, koska ne ovat aika tehokkaita ja sulla on lääkkeetkin. kysy lääkäriltä. otan joskus myös tryptomaxia tai valerianaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme