Kylläpäs Abu Hanna osui arkaan kohtaan
lehtijutussa.
Mahoton meteli yhdestä mielipiteestä /yhden ihmisen kokemuksesta
Kommentit (24)
Hei,
kysymys. Jos on eri mieltä Abu-Hannan kanssa ja haluaa tuoda tämän mielipiteen esiin, miten sen voi tehdä ilman, että vasta-argumentti tulkitaan "arkaan paikkaan osumiseksi" tai "mahottomaksi meteliksi"? Miten asioista voi keskustella analyyttisesti tästä lähtökohdasta?
Saako asiasta keskustella
Hei,
kysymys. Jos on eri mieltä Abu-Hannan kanssa ja haluaa tuoda tämän mielipiteen esiin, miten sen voi tehdä ilman, että vasta-argumentti tulkitaan "arkaan paikkaan osumiseksi" tai "mahottomaksi meteliksi"? Miten asioista voi keskustella analyyttisesti tästä lähtökohdasta?
Pikku Abulilla on tainnut mieli hieman nyrjähtää.
http://www.halla-aho.com/scripta/umayya_abu_hanna_ja_kohtaamisongelma.h…
Mielikuvitus rasismi vaanii. LOLOOLOOOOO.
Kaikkein pöyristyttävintä minulle on ollut se, että rasistien vastavedot tähän on huutaa kuorossa että ei ole totta? Onhan se nyt hemmetti ihan jokapäiväistä jossain Keravalla, Kontulassa ja Koivukylässä että joku huutaa neekeri. Ja ihan haukkumistarkoituksessa, koska sitäkin on nyt keseenalaistettu onko neekeri haukkumasana. Ihan niin kun huutelijat vaan ilahtuneena omasta tarkkasilmäisyydestä huutaa...
Minuu pöyristyttää tää Abun valehtelu. Ekaks lähti pois kun ei ollu kuulema korkeasti koulutetulle mamulle töitä (= suuttui kun ei huolittu siihen vähemmistövaltuutetun virkaan) ja nyt väittää syyksi rasismin lasta kohtaan.
Juu kyllä minäkin olen kuullu jos vaikka mitä huutoja mielisairaiden suusta. Annan vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ymmärrän että ovat sairaita. Ei kaikesta kertakaikkiaan voi vetää hernettä nenään.
Abu itse sen sijaan toimi törkeästi Suomen itsenäisyyspäivän juhlissa. Ei osannut antaa juhlalle riittävää arvoa. Kauheassa koltussa meni sinne lippuinensa ja vielä haastattelussa haukkui suomen. Ihan hyvä että lähti pois. Ymmärtäisi nyt vaan keskittyä siihen uuteen kotimaahansa ja antaisi meidän muiden olla täällä rauhassa. Mikä sitä oikein riivaa, että pitää niitä valheita toisensa jälkeen suoltaa?
Olen huomannut itse että afrikalaistaustanen perhe ja heidän lapset niin tuntuu aivan normaalilta mutta sitten kun näen valkoihoiset vanhemmat joilla tumma lapsi niin se ei tunnu luontevalta ja siten on epänormaalia. Jos suomalaisen naisen oma synnyttämä lapsi on tumma niin se tuntuu enemmänkin epänormaalilta minulle. En kuitenkaan ilmaise edes ilmeellä mitään vaan annan kaikkien kukkien kukkia.