Lue keskustelun säännöt.
G: Mitä ruokana Itsenäisyyspäivänä??
05.12.2005 |
Meillä ainakin lohta ja ihan tuhtia perusmuusia... Muu menjyy vielä aika hakusessa!
Kommentit (25)
Lampaanfilepihvejä LIDLin pakastealtaasta ;)
NAms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jälkiruuaksi jäätelöä tai joulutorttuja tai ehkä molempia ;-)
kermaperunat
rakuuna porkkanat
keitettyä parsakaalia
vihreä salaatti
punajuurisalaatti
ja jälkkärix:
jäätelöä ja masikkasurvosta
toisena ruokana lienee sitten tän päiväistä makaronilaatikkoa.. tai pizaa kun joku kahjo sitä jo ehdotti niin kuola valuu jo nyt!!!
Suomen ja suomalaisten juhlaa.. ajattelematon moukka!
Porsaanfileepihvit kermapippurikastikkeella
Maustettuja yrttilohkoperunoita
Hunaja babyporkkanoita ja höyrytettyjä herneitä
ja jälkiruoaksi marjarahkaa..
Namimaiskis!