Maailman paskin elokuva on
Kommentit (17)
Sellaista tekopirteää tuubaa, että hävettää tekijöiden ja näyttelijöiden puolesta.
Monta tuntia yhtä eloonjäämistaistelua ja sitten tämä idiootti jäätyy hengiltä, vaikka lautalla olisi ollut tilaa vaikka flyygelille.
Ärsyttävä, huono elokuva. Huonoin ikinä.
missä ne imi sammuneen spurgun mahasta viinaa letkun avulla ja joi sitä? Kirjassa se kohta sai mut melkeest yrjöömään, niin en todellakaan halua nähdä sitä
Pelkkää pissa-, kakka-, känniääliöhuumoria ilman minkäänlaista punaista lankaa. Elokuva oli kaikinpuolin ällöttävä, ruma, karkea ja likainen enkä keksi siitä mitään hyvää.
Näin koin elokuvan vaikka olen aika ronskinkin huumorin ystävä.
ap
En ole lukenut kirjoja enkä missään nimessä tule ikinä lukemaankaan.
ap
vaikkapa nacho libre
tai year one
tai castaway
ap uskon että esimerkkisi elokuva on niin karsea etten edes halua nähdä sitä, olet oikeassa siis.
Pelkkää pissa-, kakka-, känniääliöhuumoria ilman minkäänlaista punaista lankaa. Elokuva oli kaikinpuolin ällöttävä, ruma, karkea ja likainen enkä keksi siitä mitään hyvää.
Näin koin elokuvan vaikka olen aika ronskinkin huumorin ystävä.
ap
kirja toimii mutta leffa ei toimi.
mutta tuon juoppohullun jälkeen sekin tuntuu mestariteokselta. :D
Älkää missään nimessä kukaan menkö katsomaan sitä leffaa.
Minä olen niin kummallinen, että käy elokuvissa lähes jatkuvasti ja juoppiksen menin katsomaan, koska pääsin ilmaiseksi. Ja sitä ei olisi ikinä pitänyt tehdä!
yritin lukea joskus. Täysin pointitonta paskaa. Selvästi hänen sankarinsa on Bukowski, mutta hän ei ole ymmärtänyt niistä kirjoista muuta kuin että niissä ryypätään. Joku runoraadissakin antoi tittelin 'mikkihiiribukowski'. Se hälle sopii.
mutta vuosi (?) sitten tuli joku vastaavan tyyppinen, missä kolme jätkää kännäs koko leffan Helsingissä jossain. Se oli musta ihan paska. Pätkän näin Juoppohullusta jossain ja luulen että siinä on haettu jotain inhorealismia, mutta juopot on nyt vaan jotenkin niin nähty aihe (niin livenä kuin kankaalla) :D
en tiiä paskimmasta mut Tulivuori mikä tässä tuli telkkarista hiljattain oli kyllä jotain niin huonoa.
mutta vuosi (?) sitten tuli joku vastaavan tyyppinen, missä kolme jätkää kännäs koko leffan Helsingissä jossain. Se oli musta ihan paska. Pätkän näin Juoppohullusta jossain ja luulen että siinä on haettu jotain inhorealismia, mutta juopot on nyt vaan jotenkin niin nähty aihe (niin livenä kuin kankaalla) :D
en tiiä paskimmasta mut Tulivuori mikä tässä tuli telkkarista hiljattain oli kyllä jotain niin huonoa.
Se oli tosi surkea myös! Onneksi säästyin tuolta Tulivuorelta :D
ap
Matti nykäs-leffa.....skeidaa
Monster in the closet, eli komeromörkö....sontaa
Nacho libre...paskaa
- Solaris
- 1984
- Blade Runner ( joku tästä vielä tyrmistyy)
tekotaiteellista paskaa! yhtä ahdistavaa kuin kaikki 60-luvun "mykkä"elokuvat
Perustuu Mikko Rimmisen Pussikaljaromaaniin, joka on oikeasti tosi hyvä kirja! Mutta leffana ei vaan toimi, ei siinä ole yhtään sitä samaa verbaalista ilotulitusta mitä kirja oli täynnä.