--- ♥ --- PITKIKSET vko 49 --- ♥ ---
Kommentit (29)
Siis teroista, ne on tosi halpoja verrattuna clomeihin, onhan kyseessä täysin eri lääke. Ite oon yhen terokuurin syönyt, niin 30tabl.paketti maksoi muistaakseni 20euroa.
ja kiitos pahoitteluista,tsemppiä tarvitaan!!!!!!!!!!!!!!!
-maya,matkalla brasiliaan...-
Täältähän löytyi heti kohtalotovereita!!! Olen ekaa kertaa näillä sivuilla ja kuumeiltu on vasta noin kaks kuukautta. Pillereiden lopettamisen jälkeen menkat jäi edellisen kerran pois vuodeksi ja käynnistettiin teroilla, Nyt luultavasti sama edessä...muutenkin on kierto ollu aina ihan sekasin
Kiitos Wäiski74 neuvoista. Hyvä tietää ettei ole ainut, vaikkakaan tätä ei kenellekään toivo. Pitänee varata Perhesuunnittelukeskukseen aika tässä piakoin kun ehtii.
Tein tänään " varmuuden vuoksi" raskaustestin, ajattelin että jos olisin ovuloinut ja tullut raskaaksi jossain vaiheessa. Mutta kuten arvasin, negaahan se testi näytti :(
Tuntuu niin väärältä. Kun lasta toivoisi, niin ei saa. Kun ei toivo, niin tulee raskaaksi pelkästään miehen kalsareitten näkemisestä. Kaveri teki kesällä abortin :( Olisin ilomielin ottanut hänen raskautensa :(
Jeps, mutta ehkä minäkin saan sieltä neuvolan lääkäriltä clomeja tms.
Pidän peukkuja kaikille ja lähetän plussasäteitä <3
olihan se nyt sitten kokeiltava tänä aamuna että olisikohan sitä napannut jossain vaiheessa mutta ei tullut toista viivaa tai oikeastaan näkyi outo " kuoppa" kun hiukan kallistin testiä...pitäisi vissiin liittyä noihin " haamuviivan" saaneisiin..
Nyt siis 51kp menossa.
Jostain täältä palstalta luin että lämpö nousee jos on raskaana. mulla ollut viikon ajan 36.1-37 astetta, kun normaali ollut (ainakin ennen) 35,5 asteen paikkeilla. siksihän minä testasinkin, kun koti-testeiltä sain eilen postia ja nämä lämmöt tällaiset.
Täydestä sydämestäni onnea Veera24 plussasta!! Onnellista odotusta pitkään toivomanne lapsi vatsassasi! :) Tuli ihan kylmät väreet kun luin viestisi, kun vihdoin on tärpännyt!! ONNEA ONNEA VAAN!
Tsemmpiä myös pikkuanskulle!! Pidän sulle kovasti peukkuja että se testissä oleva " kuoppa" olisi haamuviiva! Oma raskauteni näkyi haamuna kp31 (myöhemmin ultralla varmistettuna rv3+6). Siitä vahvistui niin, että viikon päästä oli predictorilla testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva! PIDÄHÄN MEIDÄT AJANTASALLA!! :)
Omassa navassa pikkuinen on kaiketi edelleen raivotarjonnassa, liikkeistä päätellen (sekä jo viime viikolla valittamastani jatkuvasta pissahädästä kun vauvan pää painaa rakkoon). Mutta onnellisesti on mennyt odotus kaikin puolin. VIELÄ 19 työpäivää, sitten alkaa äitiysloma (varhennettuna parilla viikolla).
Tsemppiä myös muille pitkiksille! Toivottavasti tapaamme pian odotus- vauva- ja taaperopuolella :)
t. Mikaela ja pikkuinen rakkaani rv28+3
Enpä ole pitkään aikaan kirjoitellut, lähinnä taustaillut vaihtelevalla menestyksellä.
Taidan kuitenkin pikku hiljaa siirtyä tonne odotuspuolelle... nimittäin plussasin tän viikon maanantaina!! laskureiden mukaan LA olis kenties 12.8. ... vaikka epäilenkin, että se vielä siirtyy oikeissa tutkimuksissa.
Minut voi siis poistaa tältä listalta, sen verran harvoin olen tullut lueskelleeksi /kirjoittaneeksi. Esikoisen jälkeen kierrotkin pysyivät aisoissa...ei yhtään yli 40 pv!!! :) , joten ehkä en niin tyypillinen pitkis olekaan?
Mukavaa joulun odotusta ja plussasäteitä kaikille tasapuolisesti!
T: Elovena
Onnea myös sinulle, Elovena77!!! Ihanaa odotusta sinulle! Kohta täytyykin varmaan laittaa Pitkisten pino odotuspuolelle erikseen ;)
t. Mikaela rv28+4
Täällä ilmoittautuu vielä yksi plussannut tälle viikolle!!! Ihan huvikseen testasin tänä aamuna ennen töihin menoa, kun vaan tuntui siltä että voisi testata ja sen " haamun" takia ja kas viivoja tulikin kaksi...haalea mutta varma..
Syke nousi varmaan johonkin 140 ja mä tärisin ja punastelin kuin kuin paraskin urheilija juoksukilpailun jälkeen... :)
Nyt on ihan sekavat tunteet vieläkin ja jonkinlainen shokki päällä. Täytynyt tutkia tikkua moneen kertaan, kun tulin töistä.
Työpäivä ei oikein jäänyt jostain kumman syystä mieleen, että mitä tein.
Toivottavasti kestää nyt mukana.
Ihmeestä mykkä pikkuansku
Hyvää keskiviikkoa pitkikset! Täällä kun ainakin Pumpsu oli niin masentuneissa fiiliksissä, niin ajattelin tulla kertomaan tän päiväisestä lääkärikäynnistäni.
Ensin kuitenkin Mayalle pahoittelut, mutta samalla hiljaiset onnittelut, että kuitenkin kierto lyheni noin ihanan normaaliksi! Kyllä se vielä sieltä!! (Kuulosti muuten ihanalle tuo Etelä-Amerikan reissunne ---> itsellä kauhea halu Chileen/Brasiliaan!! Ei vaan ole lomia eikä rahoja nyt siihen)
Eli tosiaan nyt oli menossa kp58, ja sain maanantaina varattua ajan työterkkarin lääkärille jo täksi päiväksi (aika hyvä mäihä, kun näin nopeesti!). No, kuinkas ollakaan kävellessäni lääriasemalle, kipristeli inhottavasti vas. munasarjojen kohdalta, ja kun aloitti tutkimuksen, niin totesi, että täällähän on menkat just alkamassa. Vitsit et nolotti! Mutta samalla helpotti. (Siis jos ne nyt oikeesti alkais kunnolla!). Kaikki kuitenkin päällisin puolin ainakin ok, menen vielä otattamaan labrakokeet (kilpirauhas- ym. kokeet joku aamu). Ja, vaikka nyt näyttikin sille, että menkat on alkamassa, niin antoi silti reseptin yhteen terolut -kuuriin, eli jos ei alakaan nyt luomusti, niin sit syön yhden kuurin, ja katsellana sit taas, josko kierto normalisoituisi. Olin ihan varma, ettei missään nimessä anna mulle mitään reseptejä, kun kuitenkin vasta yhdet luomumenkat takana (pillerit jätin elo-syyskuun vaihteessa) niin olen nyt tosi helpottunut, että olen saanut apua noinkin vähällä (kun olin ihan varma, että käskeen vaan odottamaan rauhassa pari kuukautta!).
Eli nyt jännäillään alkaako nää luomumenkat oikeesti, ja jos alkaa, päästään innolla uuteen kiertoon, ja jos ei ala, niin sit mennään apteekkiin ostoksille! Katsotaan sitten joulun jälkeen, miltä homma näyttää vai jatkuuko sama.
Paljonko noi Terolutit muuten maksaa? Itsellä kun ei minkään valtakunnan hajua...
Juus, eli tsemppiä vaan kaikille, ja jos täällä on nyt yhtään mietiskelijöitä " joko voin mennä hakemaan apua" (kuten itse olin), niin voin rohkaista, että itse ainakin sain apua näinkin pian ja olen siitä todella kiitollinen lääkärilleni! Seuraavallakaan kerralla (jota toivottavasti ei tule) en epäröi mennä uudelleen lääkärin juttusille!
-Olivia ♥