Olenko mielestäsi sairas koska rakastan tätä biisiä? linkki
En ehkä ole tämän bändin yleisintä kuulijakuntaa, mutta tykkään bändistä ja varsinkin tästä biisistä:
t. 39v, kolmen lapsen äiti =)
Kommentit (5)
En olisi ikinä arvannut, että tuo paljastuu linkin takaa. Toisaalta, aika loogista. ;D
Erittäin hyvä biisi, musiikkivideo ja sanat on vähintäänkin mielenkiintoiset, jos näin voi sanoa, mutta kappaleen melodia on uskomaton. Laulajan ääni on myös vertaansa vailla. Rakastuin kappaleeseen nähdessäni bändin livenä toissa kesänä. Jälkeenpäin huomasin, mistä siinä lauletaankaan. Silloin oli jo liian myöhäistä.
Vastauksena, ei et ole sairas. Tai silloin myöntäisin myös itse olevani : D
Ps. Kannattaa kuunnella myös bändin Afterlife-niminen biisi (jos et sitä ole jo tehnyt :))
En olisi ikinä arvannut, että tuo paljastuu linkin takaa. Toisaalta, aika loogista. ;D
Erittäin hyvä biisi, musiikkivideo ja sanat on vähintäänkin mielenkiintoiset, jos näin voi sanoa, mutta kappaleen melodia on uskomaton. Laulajan ääni on myös vertaansa vailla. Rakastuin kappaleeseen nähdessäni bändin livenä toissa kesänä. Jälkeenpäin huomasin, mistä siinä lauletaankaan. Silloin oli jo liian myöhäistä.
Vastauksena, ei et ole sairas. Tai silloin myöntäisin myös itse olevani : DPs. Kannattaa kuunnella myös bändin Afterlife-niminen biisi (jos et sitä ole jo tehnyt :))
Ja kolahtikin sen verran että Avenged Sevenfoldin biisejä kelaan ja kelaan. Teinini on ihan tyytyväinen äitiinsä, mutta mulla on pieni asenneongelma, voinko..saanko..onko ok.
Afterlife ON hyvä, mutta Nightmare on vielä parempi..=))
ap
tuossa musiikissa hermo lepää..Sitä voi keskittyä nautiskellen kuuntelemaan.
Ei kai Chisun tai Katri-Helenankaan kuuntelijat analysoi itseään sen kummemmin?
ap