Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasioitko työkaveristasi?

Vierailija
29.12.2012 |

Kerro työkaveriisi kohdistuva fantasiasi sekä kuvaile työkaverisi ulkonäköä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista fantasioin.Paras kohde on minua vähän nuorempi, keski-ikäinen, varattu, muodokas, kiihkeä ja osaava nainen. Olen kerran päässyt hänen kanssaan työmatkalla sänkyyn ja huomasin silloin kuinka ihanan kiihkeä ja halukas hän oikein on. Haaveilen edelleen hänestä ja muistelen hänen kiihkeyttään,ääntelyään, nautintoaan, ihanaa huohotustaan, pyyntöjään.. Kiihotin häntä toiveensa mukaan ensin kauan kielellä ym. , sain hänet aivan kiihkoon ja sitten vasta....Sen uusiminen ei enää oikein käy päinsä tietyistä syistä, mikä harmittaa tosi paljon.

Vierailija
2/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekee mieli Sari nimistä sihteeriä aivan 100%. Jos luet tän niin ota puheeksi jos sinua haluttaa, täytän kaikki fantasiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräästä ex-työkaverista. Hän asui ja oli töissä kauempana, siksi emme voineet tavata usein.Hän on ikäiseni, keski-ikäinen, kiihkeä , naimisissa oleva mukava nainen. Muotoja on , aivan sopivan runsaasti minusta, rinnat pyöreät, lantio sopivan pyöreä. Hänestä aivan huokuu eroottisuutta ja intohimoa. Miehensä ei kuulemma osaa kunnolla seksiä ja siksi on puutteessa usein.Olen kerran onnistunut pääsemään sänkyyn hänen kanssaan pari vuotta sitten työreissun yhteydessä. Voi taivas sitä halua ja kiihkoa, minkä hänen kanssaan sai kokea. Tunsi tekevänsä tosi hyvää ja sain itsekin valtavasti nautintoa, kun häntä hellin kauan ja rakastelimme kunnolla.Hän oli oikeasti kiihkeä ja intohimoinen sängyssä.

Puhelimessa olemme joskus tehneet vielä kumpikin sen jälkeen yhdessä ja muistelleet sitä yötä. Oli sekin tosi kiihottavaa, kun hän sai orgasmin puhelimessa, alastomana sängyssään.Sain kuvaakin puhelimeeni silloin. Pari kertaa kokousmatkaltaan hän on soittanut, juuri kun teki itse hotellissa..Huh...

On se niin väärin, kun tuollainen nainen on niin kaukana, varattu jne...

Vierailija
4/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen usein töissä, että naispomoni pyytää toimistoonsa ja alkaa imeen mun kullia. Tämä on tosi vahva mielikuva ja toistuu monta kertaa päivässä. Pomo sattuu oleen tosi seksikäs ja hyvännäköinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan