Onko teillä pikkareiden haaran 2-kertainen osa oikealla kohdalla?
Hassu kysymys, mutta itsellä valkkarit, menkkojen ensitipat yms keskimmäisestä reiästä tulevat asiat ei osu tuohon vahvikkeeseen vaan vähän sen etupuolelle, ja sama vika kaikissa pöksyissä merkistä ja mallista riippumatta.
Onkohan mun anatomia poikkeava vai onko ilmiö yleisempikin?
Kommentit (7)
Hassu kysymys, mutta itsellä valkkarit, menkkojen ensitipat yms keskimmäisestä reiästä tulevat asiat ei osu tuohon vahvikkeeseen vaan vähän sen etupuolelle, ja sama vika kaikissa pöksyissä merkistä ja mallista riippumatta.
Onkohan mun anatomia poikkeava vai onko ilmiö yleisempikin?
Jos sinä vuodat.
Mulla tahrat sattuu nippanappa siihen vahvikkeen reunasauman jälkeen, siis heti sen etupuolen sauman jälkeen.
on kans ihan siinä ja siinä joskus se läntti vahvikkeen etupuolella. Mutta vain sillon, jos housut on tiukat. Katsos sillon ei mähmä pääse valumaan suoraan alas siihen vahvikkeelle, vaan tihkuu häpyhuulten välistä edestä ulos.
Sama juttu kuin sulla, eli ehkä meillä on sitten sellainen takapillu, josta täälläkin on ollut puhetta :P
Oikeasti minulla ainakin ongelma johtunee siitä, että mulla on aika muodokas takapuoli, ja pikkarit menevät siksi keskivertoa ylemmäs takaa varmaan. Samoin helposti ne menee muutenkin turhan alas edestä.