Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen oli täydellinen nainen 100 vuotta sitten!

Vierailija
29.12.2012 |

Mitoiltaan siis:

Paino 77,6kg, 167cm eli BMI 26,8 (nyk. lievästi ylipainoinen)

vartalon malli:

rinnanympärys 87cm

vyötärö 79cm

lantio 102cm

Aika iso nainen, vaatekokona ois käyttäny yläosaan 38 ja alaosaan 40-42.

Musta on jännä että tommoinen melkeinpä päärynävartalo on voinut olla joskus kauneusihanne, mutta niinhän se kulttuuri muuttuu! Toisaalta, siihen aikaan myös vaatteet olivat sellaiset että toivat enemmän vyötärön esille joten tiimalasiefektiä tuohonkin naiseen varmasti saatiin.

Tässä linkki joista tiedot on:

http://www.huffingtonpost.com/2012/12/26/perfect-woman-1912_n_2365529.h…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoralta pötkylältähän se näyttää.

Lol, oisin sitten melkein BMI:n osalta ihannemitoissa. Suhteet ovat väärät; olen liian pitkät, enemmän vyötäröä ja sitä päärynämäisyyttä. ;)

Vierailija
2/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tanakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, oisin sitten melkein BMI:n osalta ihannemitoissa. Suhteet ovat väärät; olen liian pitkät, enemmän vyötäröä ja sitä päärynämäisyyttä. ;)

lue ennemmin ne mitat: vyötärön ja lantion mitoissa eroa 20cm eli enemmin kyllä päärynä kuin tasapaksu, tissit taas eivät ole isot joten ihan selvästi alaspäin levenevä vartalotyyppi

mua aina naurattaa nää tyypit "hih BMI:n mukaan oisin ihannemitoissa mutta suhteet" koska suhteethan ne just on ne jotka sen vartalon mallin määrittää :D eikä se BMI joten sitä on turha tuijottaa

Vierailija
4/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Melkein mutta suhteet väärät."

Joo mulla taas suhteet ois oikein mutta BMI pienempi, tekeekö se musta jotenki samanlaisen ku tosta naisesta, ei.

Oletko ihan tyhmä?

Vierailija
5/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tyhmä?

Thanks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi