Uudenvuoden tinat? Kauha pitäsi vielä löytää
Noniin. Ei nimeä, ei edes alkukirjainta. Eikä sanaa b***i.
Kommentit (14)
Mistäköhän päin uusi asunto on ja onkohan kauppa jo selvä? Melko uusi postaus jätti vähän arvailunvaraa.
enemmän pitää olla blingblingiä, jotenkin niinkuin statement. sulaisivatkohan jotkut tekotimangit?
Kun sanoi pääsevänsä muuttamaan ensi kuun lopussa.
... miksi tämä aihe teitä kiinnostaa? Tulin tuosta toisesta ketjusta. Tai mikä tässä nyt on niin ihmeellistä tässä koko hommassa?
Periatteestako vain vai onko kyseessä jotain muuta?
Vähän outoa tämä toiminta?
Sorry, unohduin välillä tapittamaan Tiina Jylhää. Mitä luulette, että sellainen keskustaluukku kustantaa? Mä väittäisin, että alle 200 kiloeuroa ei irtoa. 4-5 tunnin päivittäisillä hommeleilla aika kivasti hankittu.
No voi rähmä, se mun aloittama ketjukin sitten poistettiin :( En tajua miks. Mut hyvä kun aloititte uuden!
Mikä ihme siinä Xeniassa ja blogissa teitä niin kiinnostaa?
Tähän aikaan vuorokaudesta en enää jaksanut miettiä, miten saadaan uusi salaketju aikaan niin, että sitä ei mainita missään aiemmassa ja silti ihmiset löytää sen. Mutta "tällä kombolla mennään" X-D
Sinne meni tämä ketju. Lopetetaan tähän ja koitetaan myöhemmin paremmalla onnella.
No voi rähmä, se mun aloittama ketjukin sitten poistettiin :( En tajua miks. Mut hyvä kun aloititte uuden!
Niin ja senkin typerys 10.
ap, joka toivoo että aloitusviesti luettaisiin ja sisäistettäisiin.
Taitaa olla menetetty tääkin ketju, joku fani taas asialla.
Nostan