Lue keskustelun säännöt.
Kun vanhemmat ovat pelanneet good cop-bad cop -peliä
28.12.2012 |
Meillä isä oli aina bad cop, huusi, raivosi, kävi käsiksikin joskus. Äiti sitten tuli jälkeenpäin hyssyttelemään, selittelemään ja pyytämään anteeksi. Aloin jo lapsena ihmetellä, miksei äiti heittänyt isää pihalle. Isä kuulemma nyt vain oli sellainen, ja oli oma vikani,jos olemassaolollani jotenkin olin ärsyttänyt tätä.
Pitäisikö tällaiset asiat ottaa puheeksi neuvolassa? Vai tekeekö väkivallan kohteeksi joutuminen minusta vain nolon ja huonon äidin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö olisi aikuisempaa puhua vanhempien kanssa asiasta, hehän olivat siinä tekijöinä.
Neuvola ei voi muuttaa lapsuuttasi ja kokemuksiasi.