Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidänkin synttärimenussa on varmaan av-mammojen mielestä ihan liikaa syötävää ja brassailua

Vierailija
28.12.2012 |

ja braissailua vai kuinka? :D

Minä tykkään kokata ja synttäreillä pitää olla kaikkea sekä aikuiseen että lasten makuun =)

Meillä myös salaattibaari ja sen lisäksi

* suolaisia muffineja kasvis- ja kinkkutäytteellä

* pikkupitsoja

* juustotikkuja

* cocktailtikkuja, joissa lihapullia, juustoa, viinirypäleitä, herkkunakkia

* poppareita

* kermakakku

* viinereitä

* irtokarkkeja

* erilaisia keksejä

* salmiakkinen sitruunapiiras

* kaikille sopivaa boolia

Nuo ainakin ja ennenkin on ollut paljon ja niiden menekki on ollut erinomainen =)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus ja saattais meillä olla mokkapalojakin, lapset tykkää, mutta nekin voi toki hienosti koristella esitellä ties minä suklaamokkaleivoksina halutessaan! You see? Tätä tarkoitin; mistä tahansa saa hienon kuuloista kun osaa kirjoittaa.

Vielä niihin lohi-riskarulliin, jotka kiukuttaa. Oikeesti, kumpikaan ainesosa ei edes ole kallista :)

Älä nyt hätäile, tein menu on ihan mainio, muttei mitenkään brassaileva, pääse nyt yli asiasta.

Paha mieli? Nyt on kyllä pakko myöntää tyhmyyteni, mutta mistä mulle olisi pitänyt tulla paha mieli? :D Silkasta mielenkiinnosta halusin vinkkejä, kun tykkään tehdä ja leipoa juhliin. Ja siis ketä kiukuttaa lohi-rieskarullat? Oon nyt kyllä ihan ulalla, ei meille tule lohi-rieskarullia, mistä ne tähän repäisit? Ja sitten vielä viimeiseksi, jos oikeasti otit ketjun tosissasi. Ketju oli VITSI, mutta ei tainnut kaikkiin upota =)

Vierailija
22/24 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin te jaksatte täällä riidellä jostain niin tyhjänpäiväisestä asiasta ku synttärimenu???

Monissa synttäreissä on oltu, on syöty mitää saatu, ja meininki on ollut jees.Luuletteko tosiaan että meitä äijiä kiinnostaa jonkun hemmetin rieskarullan syvä-analyysi;ei.Se on joko hyvää, mitäänsanomatonta tai pahaa.

Taidanpa aukaista kaljan!

Mies 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoiselta ja olisin ehdottomasti halukas maistamaan.

jos juhlissa olisi vieraita esim. Keski-Euroopasta niin kyseinen kakku olisi katastrofi. Kuulostaa kyllä minustakin melko karmealta..

t. ulkosomalainen

Vierailija
24/24 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten mielipiteistä näissä rieskarulla-asioissa :D Menuilla on tarkoitus tehdä vaikutus, tai sitten ei, toisiin NAISIIN.

Kuin te jaksatte täällä riidellä jostain niin tyhjänpäiväisestä asiasta ku synttärimenu??? Monissa synttäreissä on oltu, on syöty mitää saatu, ja meininki on ollut jees.Luuletteko tosiaan että meitä äijiä kiinnostaa jonkun hemmetin rieskarullan syvä-analyysi;ei.Se on joko hyvää, mitäänsanomatonta tai pahaa. Taidanpa aukaista kaljan! Mies 42v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi