Hävettääkö koskaan jos teet fb-päivityksen eikä tuu yhtään kommenttia tai tykkäystä?
Minua on aina välillä hävettää. Sitten saatan poistan koko päivityksen, kun ajattelen, että mitä mä nyt tämmöstäkin menin tänne kirjottaa. Muita?
Kommentit (27)
Piti kirjoittaa kälysellä mekaanisella kirjoituskoneella puhtaalle A4-paperille, että
"Mirkku tässä, 28.12.2012 klo 16:45
Tekaxxisin juuri makkaraperunat HK:n xxxsinisestä. Ruksi tähän jos tykkäät, pliis!"ja sitten juosta se viemään korttelin aitaan.
Niinku näätte, helpolla tuli kirjoitusvirheitä kiireessä eikä aina ollut korjauslakkaa käsillä. Hirveintä oli kovalla pakkasella käydä tunnin välein lukemassa, oliko kukaan ruksinut mitään. Eikä se pakkasella kuivamustekynäkään tahtonut toimia, lyijykynähän sinne piti vielä juoksuttaa ettei kellään jää siitä kiinni.
Hullua miten sitä ennen piti tehdä asiat niin hankalalla tavalla.
vai senkö takia pihan tädit parveili roskiskatoksen luona?
Ihana! :DD
kommentoi koskaan kukaan. Paitsi yksi ex-suk ulainen joskus, sekin varmaan säälistä.
Minä mielelläni kommentoin tai tykkään juuri niitä, joita muut eivät ole huomaavinaan. Hassua, että ajattelet noin.
Olen kai niin vanha, etten ymmärrä tuollaista teinimeininkiä dissauksineen.
kommentoi tai tykkää niistä valmiista kuvista, ajatelmista tai videoista. Minusta niistä suurin osa on hirveitä.
Pahimpia ovat jotkut "tiedän, että vain muutama tykkää tai laittaa seinälleen" -kiristykset. Ne jätän takuulla omaan arvoonsa!
kauheasti, jos edes menisin fb:hen.
Olen aikuinen ja tarvitsen vain ihan oikeita kavereita.
Itsekään en useimmiten tykkää, koska juttuja on niin paljon, mutta silti luen kavereiden julkaisut.
Tietysti joskus kaipais jotain komppausta jollekin asialle.
Ei kaikki jutut aina oo sellaisia, että vois kommentoida tai tykätä. Voihan ne päivitykset rakentaa sellaisella konseptilla, että aina tulee tykkäyksiä, mutta sekin olisi tylsää. Minusta on kiva lukea päivityksiäni jälkeenpäin, koska niistä näkyy vähän kuulumisiani. Oli peukkuja tai ei.
kaikki ei voi olla aina samalla fiiliksellä tms.
Mulla on muutama vakkaritykkääjää ja ne tykkää sanoin mä mitä vaan. Pari kertaa viikossa tulee jättipotti ja on kymmeniä tykkääjiä. < yleensä sisällöltään täysin hölynpölyä.
Jos kantaa yrität ottaa johonkin, niin varmin tapa saada seinähiljaiseksi. Paitsi noi vakkarit.