Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestymiskielto.Kuinka helpolla saisin,kun kyseessä

Vierailija
18.12.2012 |

on veljeni ja hänen huostaaotettu sekava mt-ongelmainen vaimonsa joka uhkailee minua aina kerran vuodessa ja soittelee tuntemattomista numeroista.Olen menossa tekemään rikosilmoitusta,jos tää leikki ei lopu.Lastensuojeluilmoitus lähtee myös teistä menemään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,naapuritalossa nainen nimittelee minua huoraksi,lesboksi,kirjoitaa kaikenlaista valheita minusta nettiin,kopio mun kuvia ja laittaa ilman lupaa niitä nettiin,uhkaile,nimittele varkaksi,murhajaksi...nyt on asia oikeudessa,missä haen lähestymiskielto...saako hän sen?

Vierailija
2/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ot, mutta miten vaimo huostaanotetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen mutta kuka sen noudattamista käytännössä valvoo? EI KUKAAN! Tämä selvisi minulle kun erosin väkivaltaisesta avopuolisosta ja tein hänestä rikosilmoituksen. Asianajajani sanoi, että lähestymiskiellon hakeminen usein provosoi tätä ihmistä vielä pahempiin tekoihin ja kun kukaan ei valvo ja käytännössä rangaistuksetta saa kieltoa rikkoa, annoin koko asian olla.

Vierailija
4/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi jo niin törkeetä.

Vierailija
5/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkailemaan sua kotiisi,kadulle,sun lapsia kohtaan ollut ikävä?Nuo todistajat auttaa paljon.Tietenkin muista että muut sukulaiset eivät välttämättä ole parhaita todistajia,parempi olisi olla ihan vieraita ihmisiä.Mutta kaikenlainen irvistely,huutelu,nimittely,seurailu ja tällainen on kyllä kiusaamista.Jos huorittelee ja tai huutaa lesboksi,homoksi ihan mitä joka on epätosi asia,on kyse kunnianloukkauksesta.

Vierailija
6/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narahtanut poliisille ja kaikesta muusta.Että tää lähestymiskielto tulisi ihan helpolla sekä hänelle että tälle neljä vuotta psykoterapiaa istuneelle vaimolle.

Vierailija
7/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu kerran vuodessa ei kyllä johda mihinkään.

Vierailija
8/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti saat suppean lähestymiskiellon eli veli ja vaimo eivät saa lähestyä kotiasi (ja sinua, kun olet siellä) tai soitella sinulle. Hiukan painavammat perustelut tarvitaan yleiseen lähestymiskieltoon (eli huomaavat sinut näköetäisyydellä niin joutuvat poistumaan esim. samoista sukujuhlista).

Vierailija
9/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katko välit.Tapaatte vain julkisilla paikoilla ilman mitään sen henkilöhtaisempaa.Jos jotain uhkailua tulee,moni kuulee sen ja voit saman tien soittaa 112.Älä kutsu kotiini,äläkä mene heille kylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän